hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > استعدادیابی فرهنگی و هنری ارزشمند و ضروری است

استعدادیابی فرهنگی و هنری ارزشمند و ضروری است

 استاندار گلستان گفت: حرکت حوزه هنری بر مدار نقشه تحول و سند زیست بوم فرهنگ و هنر استان در اقدامات مشهود است.

علی محمد زنگانه،در دیدار با اهالی هنر و فعالان حوزه هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی بیان کرد: جایگاه هنر و هنرمندان بسیار رفیع است و مقام معظم رهبری نیز جایگاه ویژه را برای فرهنگ، هنر و هنرمندان قائل هستند.

وی افزود: سند زیست بوم هنری استان و نقشه تحول تهیه شده و ارزشیابی مهندسی بر اساس آن انجام شده که گزارش اقدامات بیانگر حرکت درست در این مسیر است. استاندار گلستان با اشاره به این که حوزه هنری بر اساس کار بین بخشی و ائتلافی تقویت شده و یقیناً به این مهم اهمیت می دهد. وی گفت: توجه به آموزش و شناخت و استعدادیابی فرهنگی و هنری ارزشمند و ضروری است و با ادغام آن در برنامه های آموزش و پرورش عملیاتی تر می شود. وی افزود: استفاده از قابلیت های مذهبی و پیوند با آنها مانند تکیه هنرمندان مورد تایید است.

زنگانه با بیان اینکه تلاش می کنم با همکاری صداوسیما و فعالان فضای مجازی زمینه انتشار هر چه بهتر آثار هنری تولید شده را ارائه بدهند، اظهار کرد: آثاری مانند قلعه ایثار به نقاط قوت مناطق ضعیف و حاشیه شهر توجه دارد، مناطقی که همپای انقلاب و دفاع از کشور همراهی کرده اند و دارای ظرفیت ها و توانمندی ها هستند.

قبل از سخنان استاندار، رئیس حوزه هنری گزارشی از روند تولیدات، تربیت و رویدادهای شاخص حوزه هنری در سال ۱۴۰۲ ارائه نمود و تعدادی از هنرمندان نیز دغدغه های محتوایی خود را جهت تولید هنری و تربیت هنرمند بیان نمودند. در پایان تابلوی تصویرسازی سه برادر شهید دکتر زنگانه تقدیم ایشان گردید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد