hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > انتقام یا طلسم شکنی؟

انتقام یا طلسم شکنی؟

استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ مس رفسنجان در جام حذفی موفق شد با نتیجه دو بر صفر استقلال را شکست دهد و به محله بعدی رقابت‌ها صعود کند. در آن دیدار، منتظر محمد که بازیکن استقلال محسوب می‌شود و به طور قرضی در رفسنجان حضور دارد، موفق شد گل‌ دوم شاگردان نویدکیا را وارد دروازه آبی‌ها کند.

از بازیکنان فعلی مس رفسنجان، منتظر محمد که بازیکن استقلال است را کنار بگذاریم، سه بازیکن دیگر این تیم یعنی میثم تیموری، فرشید باقری و سجاد شهباززاده سابقه بازی در استقلال را دارند. استقلال در هفت بازی لیگ برتری که برابر مس رفسنجان انجام داده، در هیچ کدام شکست نخورده و از این حیث آمار خوبی دارد.

نکته آماری: مس هیچ‌گاه نتوانسته بر استقلال در لیگ برتر غلبه کند و برد چند هفته قبل در جام حذفی اولین پیروزی تاریخ رفسنجانی‌ها بر تیم آبی پایتخت بود. با این وجود آمار تقابل‌های لیگ برتری دو تیم ۵ برد برای استقلال و ۲ تساوی است تا مس همچنان رنگ برد برابر رقیب فردای خود در لیگ برتر را ندیده باشد.

نکته آماری قابل توجه دیگر ۶ تقابل جواد نکونام و محرم نویدکیاست و دو سرمربی در این شش دیدار مساوات را کاملا رعایت کرده و سهم هر کدام کسب دو پیروزی است و دو مسابقه هم با نتیجه تساوی همراه بوده است. با این وجود نویدکیا از ۵ تقابل با استقلال ۳ بار برنده بوده و فقط یک بار باخته ولی نکونام از ۹ رویارویی با مس فقط یک برد به دست آورده است.

باید منتظر ماند و دید استقلال می‌تواند با شکست مس فاصله امتیازی خود با پرسپولیس را در رده دوم حفظ کند و رکورد پیروزی‌های خود در آزادی را همچنان نگه دارد یا این محرم نویدکیا خواهد بود که به آمار خوب خود مقابل استقلال ادامه خواهد داد و همچنان در جمع نارنجی‌ها شکست‌ناپذیر خواهد بود.

نتیجه هفته گذشته: استقلال در تهران با یک گل از سد هوادار گذشت و دیدار مس و ذوب‌آهن در رفسنجان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

وضعیت در جدول: استقلال با ۴۶ امتیاز صدرنشین است و مس رفسنجان با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول حضور دارد.

257 251

منبع: khabaronline-1891655

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد