hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > امام جمعه اردبیل: در خصوص انتقام از اسرائیل از سر احساس تصمیم نگیریم

امام جمعه اردبیل: در خصوص انتقام از اسرائیل از سر احساس تصمیم نگیریم

امام جمعه اردبیل گفت: امام جمعه اردبیل گفت: در خصوص انتقام از اسرائیل از سر احساس تصمیم نگیریم. تردیدی در وجوب انتقام حتی شدیدترین انتقام نیست، اما باید بر اساس یک فکر جامع الاطراف محقق شود و قطعاً مسئولین ارشد جمهوری اسلامی ایران هوشمندانه عمل خواهند کرد.

به گزارش شبکه شرق، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: همه توجه کنند که مدیریت اصلی جنگ غزه در دست آمریکایی‌هاست و تمام جنایات به پای آمریکا نوشته می شود.

آیت الله سید حسن عاملی، ۱۷ فروردین در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور و گسترده نمازگزاران و اقشار مختلف مردم برگزار شد  اظهار کرد: اشغال فلسطین فاجعه بزرگ برای امت اسلامی بود و هزینه بسیار سنگینی را بر امت اسلامی تحمیل کرد. غربی‌ها با چند غرض این کار را کردند اولاً قصد انتقام جنگ‌های صلیبی را داشتند قرن‌ها مسلمان‌ها در موضع اقتدار و غرب در موضع انفعال بود و حالا قضیه عکس شده است. دوم در خاورمیانه برای خود جای پای دائمی پیدا کنند و سوم ژاندارم مهمی برای نفت و انرژی درست کنند تا چین و روسیه به این منطقه نزدیک نشوند و چهارم از شر یهودی‌های خاص خلاص شوند.

منبع: sharghdaily-925091

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد