hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > فغان مکرون از فضای مجازی به هوا رفت

فغان مکرون از فضای مجازی به هوا رفت

در پی متهم شدن اخیر همسر امانوئل مکرون به تغییر جنسیت، رئیس‌جمهور فرانسه خواستار برخورد جدی با این نوع شایعات در فضای مجازی شد.

در پی متهم شدن اخیر همسر امانوئل مکرون به تغییر جنسیت، رئیس‌جمهور فرانسه خواستار برخورد جدی با این نوع شایعات در فضای مجازی شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از فرانس‌پرس، امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه به‌شدت اطلاعات بی‌پایه و اساس و سناریوهای جعلی علیه همسرش را محکوم کرد.

منظور رئیس‌جمهور فرانسه شایعاتی است که اخیراً در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و تاکید دارند همسر او تغییر جنسیت داده است.

مکرون چند روز پیش در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره این موضوع، در پایان برنامه قانونی شدن سقط جنین، گفت: بدترین چیز اطلاعات دروغین و سناریوهای جعلی است که افرادی هم آن را باور می‌کنند و در نتیجه به شما و حریم خصوصی شما حمله می‌کنند.

گفتنی است از زمان انتخاب امانوئل مکرون در سال 2017 به ریاست‌جمهوری فرانسه نظریه‌های مختلفی درباره بریژیت مکرون در فضای مجازی منتشر شده است؛ شایعاتی مبنی بر اینکه قبل از ازدواج از نام خانوادگی ترونیو استفاده می‌کرده، در مورد اینکه تغییر جنسیت داده و اسم اولش ژان میشل بوده است.

شایعات مشابهی درباره شخصیت‌های سیاسی دیگری همچون جاسیندا آردن نخست‌وزیر سابق نیوزیلند و میشل اوباما همسر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا هم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

 

منبع: etemadonline-654720

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد