hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ادامه دادن راه شهدا برای مسئولان جز خدمت جهادی صادقانه و بی‌منت به مردم نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

ادامه دادن راه شهدا برای مسئولان جز خدمت جهادی صادقانه و بی‌منت به مردم نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در مراسم یادواره ۴۱ شهید بخش کوهسارات شهرستان مینودشت بیان داشت:میزبان مراسم یادواره شهدا، خود شهدا هستند لذا برای ما افتخاری است که دعوت شده‌ی شهدا هستیم.

سیدعلی مهاجر اظهار کرد: شهدا بهترین الگو و عمل به سیره شهدا و شهیدانه زیستن بهترین راه برای عاقبت به خیری است.
وی بیان کرد: به‌عنوان مسئول در دولت مردمی، تلاش می‌کنیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و مطمئنا راه شهدا جز خدمت جهادی صادقانه و بی‌منت به مردم نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راه پیروزی بر دشمنان است و یکی از راه‌های آن برگزاری یادواره‌های شهدا است.
وی افزود: خدامحوری و ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی مشترک همه شهدا، از شهدای دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم و امنیت است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: دشمن آمریکایی و صهیونیستی از فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است در عراق سوریه فلسطین و یمن ضربه خورده و هراس دارد.
مهاجر اظهار کرد: از این رو دشمنان با ابزار رسانه در جنگ نرم و به‌دنبال تغییر باورها و اعتقادات و زدودن فرهنگ ایثار و شهادت از جامعه متدین ایران اسلامی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود:اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج گسترش این فرهنگ ارزشمند هستیم و یادواره‌های شهدا نشر دهنده‌ی این فرهنگ هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد