hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > افشاگری از سکوت محمود احمدی‌نژاد و نقشه‌اش برای انتخابات ریاست‌جمهوری؛ جلسات محرمانه کجا برگزار می‌شود؟

افشاگری از سکوت محمود احمدی‌نژاد و نقشه‌اش برای انتخابات ریاست‌جمهوری؛ جلسات محرمانه کجا برگزار می‌شود؟

عباس امیری‌فر گفت: این جلسات به صورت محرمانه در خانه آقای احمدی‌نژاد یا ویلایی که در دماوند دارند، در شهرستان‌ها و مکان‌های مخفی برگزار می‌شود. همه شواهد نشان می‌دهد که ایشان برای آینده برنامه خواهد داشت و علت سکوت او همین است که در زمان خودش وارد صحنه شود.

عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا درباره کنش‌گری‌ها و فعالیت‌های اخیر محمود احمدی نژاد توضیحاتی به خبرآنلاین ارائه کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، بخش‌های مهم این گفت‌‌وگو را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • با توجه به اینکه آقای مشایی به کوه‌های شمال رفته و آقای بقایی هم ۱۵ سال محکومیت دارد، آقای احمدی‌نژاد حتی در قدرت هم باشد دیگر نمی‌تواند به آنان رجوع کرده و مهره‌های سوخته هستند. لذا او به‌دنبال مهره‌های جدیدی است. 
  • احمدی‌نژاد زمانی خودش را می‌تواند نشان بدهد که به عرصه و انتخابات ریاست‌جمهوری بیاید و قطعا هم خواهد آمد.
  • او تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی هم ممکن است دیگر نتواند در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کند، پس این دوره قطعا خواهد آمد.
  • آقایان جوانفکر، تمدن، شیخ‌الاسلام یا آقای موسوی هم با او همکاری می‌کنند و یک‌سری افراد هم جدید هستند. شبیه آقای علیرضابیگی زیاد است.
  • این جلسات به صورت محرمانه در خانه آقای احمدی‌نژاد یا ویلایی که در دماوند دارند، در شهرستان‌ها و مکان‌های مخفی برگزار می‌شود. کمابیش از روی ارتباطات با محافظان او می‌توان فهمید که کجا می‌رود یا کجا نمی‌رود. همه شواهد نشان می‌دهد که ایشان برای آینده برنامه خواهد داشت و علت سکوت او همین است که در زمان خودش وارد صحنه شود.

 

منبع: etemadonline-656085

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد