hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > ثبت بيش از 30 ميليون تردد در جاده‌هاي فارس

رئیس پلیس استان اعلام کرد:

ثبت بيش از 30 ميليون تردد در جاده‌هاي فارس

فرمانده انتظامي فارس از ثبت تعداد 30 ميليون و 130 هزار و 61 تردد در جاده‌هاي این استان طي ايام تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

سردار "رهام بخش حبيبي" ضمن تبريک سال نو و آرزوی قبولي طاعات و عبادات مردم ولايتمدار استان فارس در ماه مبارک رمضان، گفت: پليس در نوروز سال 1403 با شعار "آرامش و امنيت در بهار قرآن و طبيعت"، در راستاي تامين و ارتقا امنيت و آرامش مردم و خدمت رساني مضاعف به مردم و مسافران نوروزي همه تلاش خود را به کار بست.

وي افزود: فرماندهي انتظامي استان فارس نيز با راه اندازي گشت هاي خودرويي، موتوري و پياده و بکارگيري کليه نيروها در سطح استان، اقدام به تأمين نظم و امنيت مردم و مسافران نوروزي کرد.

فرمانده انتظامي استان فارس ضمن تشريح اقدامات و عملکرد پليس استان در ايام نوروز در بازده زماني 29 اسفند سال 1402 تا 13 فروردين سال 1403 ، تصريح کرد: طي اين مدت با کاهش 14 درصدي وقوع سرقت و همچنين افزايش 33 درصدي کشفيات سرقت در استان فارس مواجه بوديم؛ ضمن اينکه در اين راستا 703 سارق نيز دستگير و با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

سردار حبيبي با اشاره به آمار وقوع تصادفات برون شهري در سطح استان فارس در اين مدت، گفت: در تصادفان برون شهري، آمار متوفيان 32 درصد کاهش و آمار مجروحان و خسارتي نيز به ترتيب 14 و 4 درصد کاهش را نشان مي دهد.

وي افزود: در حوزه درون شهري نيز با کاهش 43 درصدي متوفيان، کاهش 21 درصدي تصادفات خسارتي و افزايش 25 درصدي تصادفات جرحي روبرو بوده ايم.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: در جمع کل تصادفات به وقوع پيوسته در سطح استان فارس طي اين بازده زماني، با کاهش 10 درصدي تصادفات روبرو بوديم و متوفيان نيز 34 درصد کاهش داشته است.

سردار حبيبي گفت: در ايام نوروز، 30 ميليون و 130 هزار و 61 تردد در جاده هاي استان فارس ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 6 درصدي روبرو بوده است.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: در ايام نوروز بيش از 2 هزار خدمات مشاوره اي در مرکز مشاوره معاونت اجتماعي پليس فارس و همچنين دواير مشاوره و مددکاري کلانتري ها به مردم و مسافران نوروزي ارائه شده است.

انتهای پیام

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد