hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > پشت‌پرده سکوت پسر و عروس کاظم صدیقی درباره ماجرای باغ ازگل

پشت‌پرده سکوت پسر و عروس کاظم صدیقی درباره ماجرای باغ ازگل

در ماجرای باغ ازگل (واگذاری ملک متعلق به حوزه علمیه تحت تولیت کاظم صدیقی به موسسه‌ای وابسته به بستگان او) یک طرف معامله، «موسسه پیروان اندیشه قائم» است که مدیرعاملی دارد به نام «جواد عزیزی». رئیس هیات‌مدیره‌ای دارد به نام «محمدحسین صدیقی» و بازرس قانونی دارد به نام خانم «رضوانه قوام». پرسش این است که این دو نفر وجود دارند یا نه؟ اگر آری، چرا هیچ نظری نمی‌دهند؟

به گزارش شبکه شرق، تنها کسی که درباره ماجرای باغ ازگل صحبت کرده و نسبت جعل داده و اعلام غفلت یا استغفار کرده یا گفته کار بوق‌های دشمن است، شخص شخیص امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر است؛ وگرنه بقیه طرف‌ها سکوت کرده‌اند، حتی در برابر اتهام جعل و انگار طرف دیگر ندارد.

در ماجرای باغ ازگل (واگذاری ملک متعلق به حوزه علمیه تحت تولیت شیخ کاظم صدیقی به موسسه‌ای وابسته به بستگان او)، تنها کسی که در این‌باره صحبت کرده و نسبت جعل داده و اعلام غفلت یا استغفار کرده یا گفته کار بوق‌های دشمن است، شخص شخیص امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر است؛ وگرنه بقیه طرف‌ها سکوت کرده‌اند، حتی در برابر اتهام جعل و انگار طرف دیگر ندارد.

این در حالی است که یک طرف معامله، ولو صوری و روی کاغذ، «موسسه پیروان اندیشه قائم» است که مدیرعاملی دارد به نام «جواد عزیزی». رئیس هیات مدیره‌ای دارد به نام «محمد حسین صدیقی» و بازرس قانونی دارد به نام خانم «رضوانه قوام» و سند انتقال ملک از طرف موسسه را دو نفر اول امضا کرده‌اند. پرسش این است که این دو نفر وجود دارند یا نه؟ اگر آری چرا هیچ نظری نمی‌دهند؟ مگر یک طرف معامله آن‌ها نیستند؟

منبع: sharghdaily-924875

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد