hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > واکنش تند آمریکا به اظهارات اخیر وزیر خارجه ایران؛ ماجرای تماس آمریکا با ایران بعد از حمله اسرائیل چیست؟/ ویدئو

واکنش تند آمریکا به اظهارات اخیر وزیر خارجه ایران؛ ماجرای تماس آمریکا با ایران بعد از حمله اسرائیل چیست؟/ ویدئو

آمریکا پس از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق، با تهران تماس گرفته است.

به گزارش شبکه شرق، معاون دبیر مطبوعاتی پنتاگون گفت: «فکر می‌کنم با توجه به بالا بودن تنش‌ها در منطقه، می‌خواستیم خیلی واضح و در کانال‌های خصوصی این موضوع را اعلام کنیم که آمریکا در حمله به دمشق دخالتی نداشته است. درباره هدف مورد نظر اسرائیلی‌ها، از حمله به دمشق، مطلع نبودیم.»

معاون دبیر مطبوعاتی پنتاگون اعلام کرد که «آمریکا پس از حمله اسرائیل به تاسیسات دیپلماتیک و ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق، با تهران تماس گرفته است».

 به نقل از العربیه، «سابرینا سینگ» معاون دبیر مطبوعاتی پنتاگون اعلام کرد که «آمریکا پس از حمله اسرائیل به تاسیسات دیپلماتیک ایران در دمشق، با تهران تماس گرفت».

معاون دبیر مطبوعاتی پنتاگون به خبرنگاران گفت: «ما در کانال‌های خصوصی به ایران به وضوح اعلام کرده‌ایم که مسئول حمله‌ای که در دمشق رخ داد، نیستیم».

سینگ افزود که «فکر می‌کنم با توجه به بالا بودن تنش‌ها در منطقه، می‌خواستیم خیلی واضح و در کانال‌های خصوصی این موضوع را اعلام کنیم که آمریکا در حمله به دمشق دخالتی نداشته است».

معاون دبیر مطبوعاتی پنتاگون همچنین گفت که «آمریکا درباره هدف مورد نظر اسرائیلی‌ها از حمله به دمشق مطلع نبوده است».

واکنش تند آمریکا به اظهارات اخیر وزیر خارجه ایران

«جان کربی»، سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید، به اظهارات اخیر «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه ایران واکنش نشان داد و مدعی شد: «ما در حمله دمشق نقشی نداشتیم».


منبع: sharghdaily-924854

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد