hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > کشف 50 میلیارد ریال کالای احتکار شده در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد:

کشف 50 میلیارد ریال کالای احتکار شده در شیراز

جانشین فرمانده انتظامي فارس از کشف انبار احتکار مواد خوراکی به ارزش 50 میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

سردار "یوسف ملک‌زاده" گفت: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و حمايت از توليدات داخلي، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی از احتکار مواد خوراکی در انباری واقع در یکی از محله‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: پس از هماهنگي قضایي ماموران با همراهي کارشناسان اداره صمت از اين انبار بازديد که در بازرسي هاي به عمل آمده مقدار زیادی تخمه آفتابگرادان، کنسرو لوبیا، بادمجان، رب گوجه، تن ماهی، قند، برنج، چای و مواد شوینده که به صورت غيرقانوني دپو و احتکار شده بود، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامي فارس با اشاره به اينکه ارزش اقلام مکشوفه برابر نظر کارشناسان 50 میلیارد ريال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر با تشکيل پرونده به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

دپو 40 میلیاردی قاچاق در شیراز لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در بازرسی از یک مغازه در شهرستان شيراز خبر داد.

سرهنگ "احمدرضا خرم" افزود: در راستاي مبارزه جدي و همه جانبه با پديده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، ماموران پليس امنيت اقتصادي استان با رصد هوشمندانه از دپو کالای قاچاق در مغازه‌ای در يكي از محله‌هاي شيراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به همراه نماینده تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مغازه 2 هزار و 122 دستگاه دوربین مداربسته و 2 هزار و 797 عدد تجهیزات جانبی از قبیل دی وی آر، کابل و... که خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی و قانونی بود را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان 40 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه مالک کالاها تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد