hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > تشکیل شورای هماهنگی اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان فارس

استاندار تاکید کرد؛

تشکیل شورای هماهنگی اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان فارس

استاندار فارس با استقبال از پیشنهاد فرمانده سپاه فجر و سازمان بسیج علمی فارس، تشکیل شورای هماهنگی اقتصاد شرکت‌های دانش‌بنیان در این استان را اقدامی اثرگذار و مثبت ارزیابی کرد.

محمدهادی ایمانیه در بازدید از مجتمع علم و فناوری اسوه فارس که به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و فرمانده سپاه فجر و جمعی از مدیران استان انجام شد، گفت: در بسیج علمی فارس فعالیت‌های امیدوارکننده‌ای در حال انجام است.

او افزود: اقدامات انجام شده در مدت زمان بازدید قبل تاکنون، ما را امیدوار کرد که این مجموعه مصداق بیان رهبر معظم انقلاب در جهش تولید با مشارکت مردم و جوانان خوش فکر و دانشمند و متعهدی است که می توانند در رفع مشکلات استان، نقش ایفا کنند.

ایمانیه ادامه داد: امیدواریم با تمرکز بر بیشترین نیازهای استان و کشور درکنار بهره گیری از جوانان خلاق و خوش فکر بتوانیم در سالی که به نام جهش تولید و مشارکت مردم نامگذاری شده، شاهد یکی از بارزترین مصادیق مشارکت و حضور مردم و به ویژه جوانان خوش‌فکر، خوش سلیقه و دانشمند باشیم.

او با اشاره به بازدیدهایش از شرکت‌ها و مجموعه‌های مستقر در مجتمع علم و فناوری اسوه سازمان بسیج علمی فارس و ضرورت حمایت از آنها، افزود: براساس مشکلات و کمبودهای استان، به این مجموعه ها، سفارش پژوهش و سپس سفارش تولید خواهیم داد و از محصولات تولیدی آنان در استان حمایت مادی و معنوی میکنیم و مورد استفاده قرار خواهیم داد.

استاندار فارس افزود: پس از بازدید امروز مقرر شد، جلسات جداگانه ای با حضور هریک از شرکت ها و مدیران کل استان به صورت ویژه‌ برگزار شود تا ضمن حل مشکل عزیزان، از تولیدات آنان در بخش های مختلف مورد نیاز استان و کشور حمایت شود.

وی با اشاره به پیشنهاد فرمانده سپاه فجر برای تشکیل شورای هماهنگی اقتصاد دانش بنیان استان فارس، از این طرح استقبال و اضافه کرد: یکی از مشکلات کشور حرکت‌های خوب اما جزیره‌ای و پراکنده است که این شورا می‌تواند با هم افزایی، در راستای ارتقای فعالیت های شرکت های دانش بنیان بسیار تأثیرگذار باشد.

ایمانیه گفت: شورای هماهنگی اقتصاد شرکت های دانش بنیان می تواند با هم افزایی پارک علم و فناوری استان، پارک علم و فناوری وزارت دفاع، اتاق فکر دانش بنیان استانداری، دانشگاه های مختلف زیر مجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد و سایر مراکز رشد و علمی و فناورانه استان فارس و با محوریت سازمان بسیج علمی استان نقش آفرینی کند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد