hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > اورژانس فارس طی تعطیلات نوروزی حدود 13 هزار ماموریت امدادی انجام داد

رئیس اورژانس فارس:

اورژانس فارس طی تعطیلات نوروزی حدود 13 هزار ماموریت امدادی انجام داد

رئیس اورژانس فارس اعلام کرد که از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا روز دوازدهم فروردین، امدادگران این سازمان بیش از 13 هزار ماموریت امدادی داشته‌اند.

دکتر محمدجواد مرادیان با یادآوری اینکه طرح سلامت نوروزی از 25 اسفند سال گذشته شروع شده و تا پایان تعطیلات ادامه داشته است، تعداد ماموریت‌های امدادی این ایام تا پایان 12 فروردین 1403 را 13 هزار و 451 فقره اعلام کرد.

این مقام مسئول در علوم پزشکی شیراز گفت: از مجموع ماموریت‌های انجام شده، 11 هزار و 297 ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای و 11 هزار و 297 مورد نیز مربوط به ماموریت‌های غیرترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس فارس ادامه داد: همچنین در بازه زمانی یاد شده، بالگردهای اورژانس فارس، 10 پرواز داشته که پنج مورد برای خدمت رسانی در ماموریت های ترافیکی و پنج مورد نیز مربوط به ماموریت های غیرترافیکی بوده است.

او آمار مصدومان حوادث ترافیکی در این ایام را نیز دو هزار و 606 مورد اعلام و خاطرنشان کرد که هزار و 960 مورد خدمات بستری دریافت کرده و 646 مورد نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گفته رئیس اورژانس فارس، از بیست و پنجم اسفند 1402 تا دوازدهم فروردین، مجموعه اورژانس فارس پاسخگوی 56هزار و 609 تماس مردمی بوده و به 109 مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن خدمات امدادی ارائه داده و 389 مورد مراجعه مردمی در کمپ‌های نوروزی را پاسخگو بوده است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد