hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > خبر مهم وزارت نفت درباره بنزین/ رکورد مصرف روزانه بنزین شکست

خبر مهم وزارت نفت درباره بنزین/ رکورد مصرف روزانه بنزین شکست

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت، از هم‌وطنان خواست با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هم‌وطنان یاری کنند.

به گزارش شبکه شرق، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که میانگین توزیع روزانه بنزین کشور تا ۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، به بیش از ۱۲۲ میلیون لیتر رسید.

بر اساس آمارهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، به‌طور میانگین از ابتدای نوروز امسال تاکنون (یکم تا دوازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳)، ۱۲۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر در کشور توزیع شده که این عدد در مقایسه با رقم ۱۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر، طی مدت مشابه پارسال (یکم تا دوازدهم فروردین ۱۴۰۲)، ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر معادل ۵.۷ درصد افزایش یافته است.

روز یکشنبه (۱۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۳)، ۱۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در سراسر کشور توزیع شد که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، با ۱۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر، بیش از یک میلیون لیتر افزایش یافته است. 

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت، از هم‌وطنان خواست با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هم‌وطنان یاری کنند.

همچنین، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع ۱۳۰ میلیون لیتر بنزین در روز یازدهم فروردین‌ماه امسال خبر داد و گفت: این رقم بالاترین حجم توزیع روزانه بنزین از ابتدای فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ تاکنون است.

 

جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در روز شنبه (یازدهم فروردین‌ماه)، ۱۳۰ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲)، با ۱۱۰.۱ میلیون لیتر، ۱۸ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: به‌طور میانگین از ابتدای نوروز امسال تاکنون (یکم تا یازدهم فروردین‌ماه)، ۱۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، با ۱۱۴.۵ میلیون لیتر، ۷.۲ میلیون لیتر معادل ۶.۲ درصد افزایش یافته است.

منبع: sharghdaily-924617

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد