hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > خبر خوش برای مورایس در آستانه دیدار تراکتور- سپاهان

خبر خوش برای مورایس در آستانه دیدار تراکتور- سپاهان

بازگشت نیازمند در آستانه دیدار تراکتور- سپاهان

در آستانه بازی سپاهان و تراکتور، گلر ملی‌پوش طلایی‌پوشان در تمرینات گروهی تیمش حاضر شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در روز پانزدهم فروردین ماه سال جاری و در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

در آستانه این دیدار که تقابل تیم‌های سوم و چهارم جدول لیگ برتر و به نوعی جدال 2 مدعی قهرمانی است، هر گونه اتفاقاتی در خصوص دو تیم مورد توجه است.

امید نورافکن و رامین رضاییان دیروز(یکشنبه) به تمرینات طلایی‌پوشان بازگشتند و پیام نیازمند دروازه‌بان و کاپیتان مصدوم سپاهانی‌ها در تمرین گروهی تیمش حاضر شد.

این در حالی بود که نیازمند در آخرین دیدار نماینده اصفهان در سال 1402 مقابل گل‌گهر مصدوم شده بود و به ناچار در دقیقه 49 این دیدار از زمین مسابقه خارج شد. همچنین به همین دلیل نتوانست در اردوی تیم ملی فوتبال ایران در دور دوم انتخابی جام جهانی حاضر باشد.

همین مسئله این ابهام را به وجود آورده بود که گلر ملی‌پوش برای دیدار مقابل تراکتور در دسترس کادر فنی پرتغالی سپاهان نباشد. اما در حال حاضر این مشکل برطرف شده و  تعیین سنگربان اصلی به نظر مورایس بستگی دارد. نباید فراموش کرد که نیما میرزازاد در هفته‌های اخیر با فرصت و اعتماد بیشتری از سوی کادر فنی نسبت به دروازه‌بان اصلی تیمش مواجه بوده است.

گفتنی است در این دیدار فرشاد احمدزاده به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار قبلی، در این دیدار محروم است.

 

منبع: khanefootball-51763

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد