hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > کنایه منصور ارضی به حداد عادل؛ در انتخابات از این «پاجوش‌ها» حمایت کردیم تا وضعیت تغییر کند، برای دور دوم هم 16 نفر دیگر معرفی می‌کنیم

کنایه منصور ارضی به حداد عادل؛ در انتخابات از این «پاجوش‌ها» حمایت کردیم تا وضعیت تغییر کند، برای دور دوم هم 16 نفر دیگر معرفی می‌کنیم

منصور ارضی مداح اظهار داشت: ما در انتخابات اخیر از این لیست امنا که حالا به قول اینها درخت و چنار نیست اما پاجوش است و انقلابی‌ست حمایت کردیم تا وارد مجلس شود و هیات رییسه را تغییر دهد تا مجلس از دست این باندبازی نجات پیدا کند.

منصور ارضی مداح اظهار داشت: ما در انتخابات اخیر از این لیست امنا که حالا به قول اینها درخت و چنار نیست اما پاجوش است و انقلابی‌ست حمایت کردیم تا وارد مجلس شود و هیات رییسه را تغییر دهد تا مجلس از دست این باندبازی نجات پیدا کند. این جوان‌های انقلابی باید وارد شوند و وضعیت را تغییر دهند، باقی کارها که کفایت نمی‌کند. به امید خدا برای دور دوم هم یا اواخر رمضان یا پس از آن، ۱۶ نفر منتخبمان را معرفی می‌کنیم.

به گزارش رجانیوز ارضی همچنین اظهار داشت:باید باتوجه به شعار سال که مشارکت مردم است، در حوزه اقتصاد ورود کنیم و باعث بهبود اوضاع شویم؛ متاسفانه دولت محترم هنوز نتوانسته خرابی‌ها و اشکالات بزرگی که دولت قبل در زمینه اقتصادی به جای گذاشته را به اندازه کافی جبران کند و وضعیت معیشتی مردم خوب نیست.

منبع: etemadonline-655747

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد