hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > هماهنگی کامل اوسمار و لوسادا

هماهنگی کامل اوسمار و لوسادا

ارتباط مثبت برزیلی - اسپانیایی در پرسپولیس

سرمربی برزیلی پرسپولیس ارتباط خوبی با بدنساز اسپانیایی ابن تیم دارد.
به گزارش ورزش سه، در روزهای بعد از جدایی ناگهانی یحیی گل محمدی از پرسپولیس و در شرایطی که تکلیف جانشین او مشخص نشده بود په په لوسادا و اوسمار تنها مربیانی بودند که تمرینات را شروع کردند تا روند آماده سازی تیم در فصل زمستان دچار آسیب نشود. 
این دو مربی که بشدت حرفه‌ای فکر می‌کنند و تحت قراردادی که با باشگاه داشتند بموقع برگشتند و اختیار تمرین را در دست گرفتند در شرایطی پای کار ماندند که به نظر می‌رسید با انتخاب هر سرمربی جدید خارجی باید قرارداد خود را فسخ کنند و از این تیم جدا شوند. 

درعین حال یحیی گل محمدی هم به تیم دیگری نرفت تا این کادر با او راهی آن تیم شوند و شانس ادامه همکاری‌شان با پرسپولیس و نزدیک به صفر بود. 

بعدتر گفته شد باشگاه پرسپولیس برای گزینه‌های سرمربیگری شرط کرده دستیار نیاورند یا حداقل یک دستیار بیاورند تا مربیان فعلی در کادر بمانند. 

سپس و در اولین بازی دوستانه زمستانی پرسپولیس مقابل تیم اردکان چادرملو، په په لوسادا مثل سرمربی سراغ سرمربی حریف رفت و گزینه سرمربیگری اوسمار مطرح نبود تا اینکه به یکباره اوسمار حکم گرفت و کارش را به عنوان سرمربی شروع کرد. 

حالا و در سه ماه گذشته اوسمار و لوسادا ارتباط بسیار خوب و نزدیکی داشته‌اند و با اینکه اوسمار اعتقاد دارد در بازی دوستانه اخیر تیم ملی کشورش مقابل تیم ملی کشور لوسادا دو پنالتی اشتباه علیه برزیل گرفته‌اند و تیم او باید 3 بر یک برنده می‌شده اما مدل همکاری و اخلاق حرفه‌ای‌شان به گونه‌ای است که مشکلی بین آنها پیش نیامده و این ارتباط همواره مثبت و بدون حاشیه بوده است.

منبع: khanefootball-51757

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد