hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توزیع فله‌ای شکر برای رفع کمبود آن در اصفهان/ لیموترش با نرخ ۱۸ هزار تومان توزیع می‌شود

توزیع فله‌ای شکر برای رفع کمبود آن در اصفهان/ لیموترش با نرخ ۱۸ هزار تومان توزیع می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه مشکل کمبود شکر در بازار به مشکل بسته بندی آن برمی گردد، گفت: برای رفع این مشکل فروشگاه های بزرگ که از لحاظ بهداشتی مشکلی ندارند، شکر را با رعایت کامل مسائل بهداشتی به صورت فله ای توزیع کنند تا این مشکل برطرف و در اسرع وقت ظرفیت بسته بندی شکر بیشتر شود.

حسن قاضی عسگر ، در خصوص جلسه عصر گذشته (دوشنبه) تنظیم بازار استان، اظهار کرد: پیش از ماه رمضان قرار شد توزیع برنج و شکر از طریق شبکه رهتاب انجام شود با این وجود در توزیع شکر با برخی مشکلات مواجه هستیم.
وی با تاکید بر اینکه مشکل کمبود شکر در بازار به مشکل بسته بندی آن برمی گردد، گفت: قرار شد برای رفع این مشکل فروشگاه های بزرگ که از لحاظ بهداشتی مشکلی ندارند، شکر را با رعایت کامل مسائل بهداشتی به صورت فله ای توزیع کنند تا این مشکل برطرف و در اسرع وقت ظرفیت بسته بندی شکر بیشتر شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ابرازامیدواری کرد؛ در روزهای آینده مشکل توزیع شکر در اصفهان برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه بهره گیری از شبکه رهتاب یکی مدرن ترین تکنولوژی های توزیع در ایران است، اظهار کرد: این شبکه را توانسته ایم با مشارکت بخش خصوصی، شهرک علمی تحقیقاتی و دانشگاه صنعتی اصفهان عملیاتی کنیم و امیدواریم مشکل توزیع کالاهای اساسی به این شکل حل شود.
قاضی عسگر در خصوص مشکلات مرغداران و ضرورت حمایت از تولیدکنندگان مرغ، گفت: با وجودی که هزینه تمام شده تولید مرغ افزایش یافته، اما مرغ با قیمت پایینی در بازار عرضه می شود، اما با تدابیر جلسه روز گذشته قرار شد مرغ با قیمت تنظیم بازار آن یعنی ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان توزیع شود، البته اکنون مرغ با زیر این قیمت فروخته می شود.
وی همچنین در خصوص افزایش قیمت لیموترش و کمبود آن در بازار، توضیح داد: متاسفانه وضعیت تنظیم بازار این محصول در اصفهان خوب نیست بنابراین قرار شد با ورود برخی مغازه های آبلیموگیری و تعزیرات مشکل کمبود و افزایش قیمت لیموترش برطرف شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: در حال حاضر مغازه ای در اصفهان راه اندازی شده که قرار است لیموترش را با نرخ ۱۸ هزار تومان تحویل خریداران دهد و از سوی دیگر مسئولان امر قرار است به طور مستقیم با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان لیمو در جهرم ارتباط برقرار کرده و به طور مستقیم این محصول را به اصفهان وارد کنند.
وی در خصوص تنظیم بازار برنج و افزایش قیمت برنج ایرانی در بازار، تاکید کرد: برنج ایرانی در حوزه تنظیم بازار نیست و عرضه و تقاضا بازار، قیمت آن را تعیین می کند و تنها برنج جی تی سی یا همان ۱۱۲۱ در حوزه تنظیم بازار است که دولت با ارز ۴۲۰۰ آن را وارد و توزیع می کند که قیمت یک کیسه آن باید کمتر از ۸۰ هزار تومان باشد.
قاضی عسگر تاکید کرد: اگر برنج وارداتی با قیمتی بالاتر از ۸۰ هزار تومان توزیع شود مردم باید موارد به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت، یا ۱۳۵ تعزیرات و یا ۱۱۱ استانداری گزارش دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد