hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > آبرسانی به کازرون از بوشهر/لزوم تداوم امیدآفرینی

ایمانیه:

آبرسانی به کازرون از بوشهر/لزوم تداوم امیدآفرینی

استاندار فارس از اجرایی شدن خط انتقال آب دریا از مسیر استان بوشهر به شهرستان کازرون، در آینده نزدیک خبر داد.

محمدهادی ایمانیه در دیدار عیدانه با جمعی از خبرنگاران و مدیران رسانه‌های فارس و مراسم افطاری، بر لزوم تداوم امیدآفرینی و نقش آفرینی فعالان رسانه در این عرصه تاکید کرد.

ایمانیه گفت: خبرنگاران همیشه در تمام عرصه‌ها حضور دارند و اخبار استان فارس را با تمام سختی ها همیشه منتشر می‌کنند و قطعاامید و نشاط آفرینی صحیح در میان مردم بسیار قابل توجه است. 

استاندار فارس با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در عرصه‌های مختلف، اهمیت دیده شدن و نشان دادن نیمه پُر لیوان با هدف امیدآفرینی درست را یادآور شد و گفت: امیدآفرینی باید صحیح و برپایه رویدادهای حادث شده باشد.
ایمانیه، به افزایش حجم ذخیره آبی پشت سدهای فارس اشاره و اضافه کرد: میزان آب موجود در سد درودزن از ۷۰۰ میلیون مترمکعب و سد سلمان از ۵۵۰میلیون مترمکعب آب فراتر رفته و نگرانی‌ها کاهش یافته است وامیدواریم با بارش‌هایی بعدی، وضعیت بهتر شود.
 
استاندار فارس همچنین طی بازه زمانی بیست و چهارم اسفند سال قبل تا هفتم فروردین امسال، آمار مرگ ناشی از حوادث رانندگی ۲۹ درصد کاهش یافته که حاصل زحمات همه دستگاه‌ها بوده است.
 
ایمانیه با اشاره به بازدید سرزده‌اش از برخی اماکن گردشگری در شیراز، قدردانی و اعلام رضایت مسافران نوروزی از مهمان نوازی مردم فارس را یادآور شد.
 
استاندار فارس مجددا از خبرنگاران خواست کارنامه اعمال مسئولان را گزارش کنند و همچنین از برگزاری مسابقه ای با عنوان بهترین طرح برای جلب مشارکت مردم در جهش تولیدخبرداد.
انتهای پیام
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد