hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > ارائه خدمات درمانی به 11 هزار بیمار در مرکز قلب الزهرا(س) شیراز

ارائه خدمات درمانی به 11 هزار بیمار در مرکز قلب الزهرا(س) شیراز

رئیس بیمارستان قلب الزهرا(س) اعلام کرد که از 28 اسفند سال گذشته تا ششم فروردین ماه امسال، این مرکز فوق تخصصی، خدمات درمانی مختلفی به 11 هزار و 206 نفر ارائه کرده است.

دکتر «حجت الله روستا» گفت: از مجموع یازده هزار و 206 خدمت ارائه شده به بیماران در این مرکز درمانی، هفت هزار و 316 خدمت مربوط به بیماران سرپایی و سه هزار و 890 خدمت نیز مربوط به بیماران بستری بوده است.

او تعداد مراجعه کنندگان بخش اتفاقات بزرگسال در این بازه زمانی را یک هزار و 532 بیمار و اتفاقات اطفال را نیز 631 بیمار عنوان کرد و افزود: همچنین 126 بیمار به دلیل نیاز به خدمات درمانی تکمیلی، بستری شدند.

رئیس بیمارستان قلب الزهرا(س)، تعداد عمل «جراحی قلب باز» انجام شده در این بیمارستان را در این بازه زمانی، 6 مورد و تعداد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی  انجام شده را 112 مورد اعلام کرد.

به گفته دکتر روستا، بیمارستان قلب الزهرا(س)، یک بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی اســت که به صورت میانگین ماهانه حدود 80 هزار خدمت به بیماران سرپایی و 30 هزار خدمت به بیماران بستری ارائه می دهد.

رئیس بیمارستان قلب الزهرا(س) گفت: این مرکز فوق تخصصی هم اکنون دارای 238 تخت، 10بخش بستری و  13 واحد پاراکلینیک بوده و 61 پزشک متخصص و فوق تخصص درمانی و هیات علمی، 43 پزشک عمومی و دیگر اعضای کادر درمان و اداری، در این بیمارستان به ارائه خدمت می پردازند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد