hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تقدیر از خبرنگاران حامی زنان و کودکان بی سرپرست در قم

تقدیر از خبرنگاران حامی زنان و کودکان بی سرپرست در قم

فعالیت های فرهنگی رسانه ای خبرنگاران قمی در حمایت از زنان و کودکان بی سرپرست از سوی سرپرست بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در قم مورد تقدیر قرار گرفت.


به گزارش رویداد ایران_قم،درطی مراسمی با حضور بهزاد کریم پور سرپرست بنیاد نیکوکاری دست های مهربان از فعالیت های فرهنگی رسانه ای سمانه سادات فقیه سبزواری خبرنگار خبرگزاری فارس و خبرگزاری مهر، فاطمه ندیری خبرنگار خبرگزاری تسنیم، ریحانه رضایی هفت چشمه عکاس پایگاه خبری رویداد ایران،محسن آقاگلی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی،هانی احمدزاده خبرنگار پایگاه خبری رویداد ایران و مهدی عنایت پور خبرنگار پایگاه خبری شهر 20 به عنوان حامیان رسانه ای کودکان و زنان بی سرپرست تقدیر شد.

در بخشی از تقدیری که به امضای بهزاد کریم پور سرپرست شعبه قم بنیاد نیکوکاری دست های مهربان به خبرنگاران قمی اعطا شده آمده است: از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش نموده اید و در راه دست یابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای اهتمام ورزیده اید؛ تشکر می نمائیم. 

در بخش دیگری از این تقدیرنامه آمده است: بدین وسیله زحمات و نیات خیرخواهانه شما را ارج نهاده و از اینکه در راه تحقق آرمان های نوع دوستانه با بنیاد نیکوکاری دست های مهربان همدل و همگام بودید از شما سپاسگذاریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد