hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تخریب فرودگاه و بنادر اسرائیل ضربه ای مهلک برتن رژیم صهیونیستی از سوی مقاومت

تخریب فرودگاه و بنادر اسرائیل ضربه ای مهلک برتن رژیم صهیونیستی از سوی مقاومت

نماینده کتائب سیدالشهداء (ع) در ایران گفت: ما در طی عملیات های مختلف توانستیم صدمات جبران ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کنیم که از جمله می شود به تخریب فرودگاه و بنادر اسرائیل اشاره کرد و این عملیات ها تا زمان آزادسازی کامل فلسطین ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،حسن العبادی نماینده کتائب سیدالشهداء (ع) در ایران در حاشیه یادواره شهدا که در گلزار شهدا با حضور سردار حسین کاجی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهدای مقاومت، اظهار کرد:آرامش امروز منطقه مدیون خون شهدای مقاومت به ویژه سردار سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت اسفناک مردم مظلوم غزه بیان کرد: در نتیجه حملات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) تا کنون بیش از 30 هزار نفر به شهادت رسیدند.

نماینده کتائب سیدالشهداء در ایران گفت: گروه های نظامی مقاومت برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در این مدت عملیات های مختلفی انجام دادند و ما نیز بر اساس طرح های عملیاتی مهمی دست به حملات سازمان یافته ای زدیم که تخریب فرودگاه ها و بنادر اسرائیل را به دنبال داشت.

 وی با بیان اینکه ما به حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی لباس رزم برتن کرده ایم، گفت: عملیات های مقاومت در مقابل اسرائیل تا زمان بازگرداندن این رژیم منحوس به دوران جاهلیت ادامه خواهد داشت.

العبادی اضافه کرد: همزمان با تداوم عملیات نظامی اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین؛ حملات جهادی ما ادامه خواهد داشت و متوقف نمی شود.

وی با اشاره به دستور رهبران محور مقاومت به ریاست حاج ابوالاء الولایی دبیرکل گردان های سیدالشهدا(ع) ، عنوان کرد: عملیات های مختلف علیه رژیم صهیونیستی تا آخرین نقطه از سرزمین غصبی ادامه خواهد داشت و فلسطین آزاد می شود و همچنین اعتصابات مقاومت به آخرین منطقه فلسطین اشغالی خواهد رسید.


 

در بخش دیگری از این مراسم سردار حسین کاجی نیز با بیان اینکه تفکر مقاومت و مقابله با استبداد و ظلم از ایران به سراسر جهان صادر شده است، گفت: امروز شاهد هستیم گروه های مقاومت تمام قد مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند و تا پای جان از مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: تفکر مقاومت همان تفکر اسلام، امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب است و حاج ابوالاء الولایی دبیرکل گردان های سیدالشهدا(ع) نیز با تبعیت از خط ولایت فقیه به دنبال پیروزی مردم مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل است.


خبرنگار: سمانه سادات فقیه سبزواری

 

امتیاز: 1 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد