hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > آزادراه شیراز-اصفهان تحت پوشش اورژانس هوایی و زمینی است

رئیس اورژانس فارس:

آزادراه شیراز-اصفهان تحت پوشش اورژانس هوایی و زمینی است

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اعلام کرد که کل مسیر آزادراه شیراز-اصفهان، تحت پوشش خدمات امدادی، اورژانس قرار دارد.

دکتر «محمدجواد مرادیان» گفت: از روز بیست و پنجم اسفند ماه سال گذشته، همراه با سایر دستگاه‎‌ها، اورژانس نیز با بهره‌گیری از کل ظرفیت خود مشغول ارائه خدمات امدادی و اورژانسی به مسافران نوروزی شده است.

مرادیان گفت: با آغاز سفرهای نوروزی و تردد در محورهای مواصلاتی فارس، شاهد افزایش تردد خودروها در محور آزادراه تازه تأسیس شیراز اصفهان بوده‌ایم.

او اضافه کرد: در راستای آسایش هموطنان و مهمانان نوروزی، پوشش امدادی این آزاد راه، با ۱۰ پایگاه اورژانس اطراف و دو بالگرد اورژانس هوایی شیراز و آباده، در ۲۴ ساعت شبانه روز انجام می شود.

مرادیان با اعلام اینکه ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان نیز در ساعات پرتردد در تمام طول مسیر مستقر و آماده خدمت رسانی به مردم هستند، افزود: از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ که سفرهای نوروزی آغاز شده تا پایان سوم فروردین 1403، تعداد ۵۸ مأموریت اورژانس در ساعات مختلف شبانه روز گزارش شده که ۵۱ مورد آن مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه ادامه داد: در این بازه زمانی، تعداد ۸۲ نفر از هموطنان عزیزمان از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، بهره مند شده و ۴۶ نفر از آنها برای دریافت خدمات درمانی تخصصی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد