hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > رهبران حماس در بیمارستان شفا بازداشت شدند؟

رهبران حماس در بیمارستان شفا بازداشت شدند؟

یک مقام حماس درباره بازداشت ده‌ها نفر از رهبران حماس و مقاومت فلسطین در بیمارستان شفا در غزه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه شرق، جنبش حماس بامداد جمعه «سوم فروردین ماه ۱۴۰۳»، ادعای ارتش اسرائیل در مورد بازداشت ده‌ها نفر از رهبران حماس و مقاومت فلسطین در بیمارستان شفا در غزه را تکذیب کرد.

این مقام حماس که خواست نامش فاش نشود، به شبکه «الجزیره» قطر گفت: تصاویری که سخنگوی ارتش اسرائیل از افراد بازداشت‌شده در بیمارستان شفا منتشر کرده است، دقیق نیست و در راستای جنگ روانی علیه مقاومت در غزه انجام گرفته است.

به گفته این مقام حماس، در میان این تصاویر، افرادی دیده می‌شوند که اکنون خارج از غزه هستند و برخی تصاویر نیز مربوط به کشته‌شدگان فلسطینی است.

این مقام امنیتی جنبش حماس تصریح کرد: سه مورد از این تصاویر مربوط به پزشکانی است که ارتش اسرائیل قبلا آن‌ها را آزاد کرده بود.

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، در حملات دو روز اخیر ارتش اسرائیل به بیمارستان شفا در غزه، بیش از ۶۰ فلسطینی کشته شدند و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

پیشتر نظامیان ارتش اسرائیل، بامداد روز دوشنبه بار دیگر با حمله به بیمارستان شفا در غزه، این مرکز بهداشتی را به محاصره خود درآوردند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که اسرائیل در ۴۰ نوبت این بیمارستان و مناطق اطراف آن را بمباران کرده است.

اسرائیل درباره این یورش، ادعا کرده بود که گزارش‌هایی مبنی بر حضور فرماندهان ارشد مقاومت حماس در داخل بیمارستان را دریافت کرده است.

منبع: sharghdaily-924115

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد