hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > رئیسی در قواره ریاست‌ جمهوری ایران نبود!

رئیسی در قواره ریاست‌ جمهوری ایران نبود!

دولت رئیسی حتی در تامین وام ازدواج هم در حال حاضر با مشکل مواجه شده، چطور می‌توان در این شرایط به آینده کشور امید داشت؟

سید محمودمیرلوحی در رابطه با کارنامه و عملکرد دولت طی سال گذشته اظهار کرد: اراده ای که انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ را صحنه‌گردانی کرد در پدید آمدن وضعیت امروز مقصر است چراکه قطعا اگر انتخاباتی آزاد و با مشارکت غالب مردم برگزار می‌شد، قطعا نوبت به ابراهیم رئیسی برای مسند ریاست جمهوری نمی‌رسید. 

به گزارش منیبیان، او افزود: شعارهای رییسی و عملکرد پیش از انتخاباتی او و حتی قول‌هایی که به مردم می‌داد کاملا نشان دهنده این بود که او در قواره ریاست‌جمهوری کشوری با مشخصات ایران نبود. 

این چهره سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: دولت رییسی طی یکسال اخیر به این نتیجه رسید که نمی‌تواند مشکلات کشور را بدون ارتباط با دنیا حل کرد و همه ادعاهای این دولت در زمینه حل مشکلات بدون برجام پوچ شد. 

او ادامه داد: من نمره ۵ را به دولت رییسی می‌دهم که حتی این نمره هم با ارفاق است. در سال پیش رو اگر در تصمیم‌های کلان حاکمیتی تجدیدنظر نشود وضعیت بسیار اسفناک خواهد بود. 

میرلوحی با بیان اینکه طی یکسال آینده اتفاق روزنه گشایی نخواهد افتاد، گفت: اگر بحران‌هایی که در دولت رییسی به وجود آمد ۴ ساله شود جبران آن برای دولت‌های بعدی هم ناممکن خواهد شد تمام صندوق‌های دولت خالی است. 

او افزود: اخیرا دولت هلهله برپا کرد که معوقات معلمان را پرداخت کرده اما اعلام نمی‌کند هزینه‌های جاری کشور و وابستگی به منابع دولت به ۷۰ درصد رسیده است. 

میرلوحی تصریح کرد: دولت رئیسی حتی در تامین وام ازدواج هم در حال حاضر با مشکل مواجه شده، در حوزه‌های کلانی مثل نفت و گاز هم ناترازی کمر اقتصاد را شکسته است چطور می‌توان در این شرایط به آینده کشور امید داشت؟

او در پایان گفت: طی چندسال اخیر بارها توسط دولتمردان سخن از رشد اقتصادی در دولت به میان آورده شده اما باید رشد اقتصادی را از جیب مردم و سفره آنها که هر روز کوچک‌تر می‌شود پرسید. اگر حاکمیت سال جدید هم اجازه جولان به دولت را در شعار درمانی بحران‌ها ادامه دهد رئیسی باز هم رییس جمهور خواهد شد. 


 

منبع: etemadonline-655130

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد