hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > حالا دیگر سرقت و دزدی تبدیل به شغل برخی افراد شده است

حالا دیگر سرقت و دزدی تبدیل به شغل برخی افراد شده است

واقعیت تلخ این است که به دلایل مختلف افرادی سرقت را پیشه کرده‌اند

سردار احمدرضا رادان در حاشیه رزمایش اقتدار نوروزی ۱۴۰۳ که صبح امروز در میدان آزادی تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ همواره در طول نوروز شاهد افزایش حجم سفرها در کشور هستیم و در همین راستا نیز پلیس تمهیدات ویژه‌ای را برای تامین ایمنی ترافیکی مسافران و همچنین تامین امنیت مردم اجرا می‌کند. ماموران ما از مرز تا شهرها، روستاها، خیابان‌ها و جاده‌ها در خدمت مردم هستند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در این ایام پایش و رصد مرز افزایش پیدا کرده است، گفت:‌ بیش از ۸۰ هزار نیرو نیز برای تامین امنیت و آرامش مردم در حوزه ترافیکی و انتظامی به کار گرفته شده است. این نیروها در قالب نیروهای گشتی در شهرهای مسافرفرست و مسافرپذیر و همچنین پلیس راهور و … فعالیت خواهند کرد.

فرمانده فراجا با بیان اینکه در ایام نوروز تعداد زیادی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار به وسیله پابندهای الکترونیک کنترل می‌شوند، گفت: این روند کنترلی در طول سال هم ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد:‌ واقعیت تلخ این است که به دلایل مختلف افرادی سرقت را پیشه کرده‌اند و برای اینکه از این مرام و مسلک دور شوند در سال جاری تعداد زیادی از این مجرمان با پابند الکترونیکی تحت کنترل هستند و رصد می شوند.

رادان همچنین با هشدار به سارقان خشن گفت: از سال ۱۴۰۳ به حکم قانون آن دسته از افرادی که مرتکب جرائم خشن اعم از سرقت و … شوند، مانند اراذل و اوباش با آنها برخورد می‌شود.

منبع: etemadonline-655140

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد