hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ناجی محبوب برزیلی ها وارد آبادان می شود

ناجی محبوب برزیلی ها وارد آبادان می شود

محبوب آبادانی‌ها، ناجی برزیل می‌شود؟ فراز کمالوند در آستانه بازگشت به فوتبال

فراز کمالوند در آستانه سرمربیگری نفت آبادان قرار گرفته است.
به گزارش “ورزش سه”، مدیران نفت آبادان در آخرین ساعات سال ۱۴۰۲ به همکاری با سهراب بختیاری‌زاده سرمربی خود خاتمه دادند و حالا هواداران این تیم در انتظار معرفی رسمی سرمربی جدید برزیلی‌های ایران هستند.

از باشگاه صنعت نفت خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه با فراز کمالوند سرمربی باتجربه به توافق رسیدند و هدایت تیم خود را به او خواهند سپرد.

کمالوند چند سال قبل سرمربیگری نفت آبادان برعهده داشت و نتایج خوبی را با این باشگاه کسب کرد؛ به همین خاطر او محبوبیت خاصی نزد هواداران فوتبال در آبادان دارد.

گفته می‌شود قرارداد نفتی‌ها با کمالوند به مدت ۱.۵ فصل فوتبالی خواهد بود که نشان‌دهنده شرایط خاص این تیم برای آینده است.

نفت آبادان هم اکنون با ۱۳ امتیاز در قعرجدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و گزینه اول سقوط محسوب می‌شود؛ شرایطی که به نظر می‌رسد دلیل اصلی عقد قرارداد یک سال و نیمه با سرمربی خواهد بود.

مدیران نفت با شرایط خاص کنونی قصد دارند از تجربه بالای کمالوند استفاده کنند و آخرین امیدهای خود برای ماندن در لیگ برتر را زنده نگه دارند و از طرفی اگر سقوط تیم قطعی شد، برای فصل بعد بتوانند زودتر استارت بزنند و به دنبال صعود دوباره با سرمربی‌ای باشند که پیش از این شیرین فراز کرمانشاه، استقلال اهواز و تراکتور را به لیگ برتر آورده و می‌تواند یک صعود دیگر را تجربه کند.

 

منبع: khanefootball-51699

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد