hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > ادعای عجیب معاون احمدی‌نژاد: مردم با رای خود نشان دادند خدمات دولت رئیسی را فراموش نکرده‌اند!

ادعای عجیب معاون احمدی‌نژاد: مردم با رای خود نشان دادند خدمات دولت رئیسی را فراموش نکرده‌اند!

لطف‌الله فروزنده اظهار کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که هنوز ناکارآمدی دولت قبل و خدماتی که طی دو سال و نیم از سوی دولت آقای رئیسی انجام شده را فراموش نکرده‌اند.

لطف الله فروزنده، فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا پیام رأی مردم در ۱۱ اسفند به منزله تغییر ویترین مجلس بود؟ گفت: مردم به‌دنبال این هستند که کارآمدی بالا برود، ضمن آنکه مجموعا جریان اصولگرا را قبول دارند و معتقدند جریان اصولگرا نسبت به جریان دوم خرداد کارآمدی بالاتری دارد.

به گزارش ایرنا، فروزنده اظهار کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که هنوز ناکارآمدی دولت قبل و خدماتی که طی دو سال و نیم از سوی دولت آقای رئیسی انجام شده را فراموش نکرده‌اند.

وی به حضور سلایق مختلف در آوردگاه ۱۱ اسفند اشاره کرد و با بیان اینکه اصلاح طلبان در صحنه رقابت حضور داشتند اما با اقبال گسترده مردم رو به رو نشدند، گفت: با این حال، دوم‌ خردادی‌ها ۴۵-۴۶ کرسی مجلس دوازدهم را کسب کرده‌اند.

 

منبع: etemadonline-655038

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد