hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > وزیر کشور: جرایم رانندگی از سال آینده افزایش می‌یابد

وزیر کشور: جرایم رانندگی از سال آینده افزایش می‌یابد

وزیر کشور گفت: رقم فعلی جریمه‌های رانندگی قطعا بازدارنده نیست، جریمه باید بازدارندگی داشته باشد، بنابراین در سال آینده تلاش داریم تا تشویق و تنبیه و همچنین افزایش جرایم رانندگی را اعمال کنیم.

احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر امروز (۲۹ اسفند) در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا در جمع خبرنگاران گفت: مردم در جاده‌ها به پشتوانه حضور پلیس می‌توانند تردد کنند و با دیدن پلیس حس امنیت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، وی افزود: امسال علاوه بر دو موج سفر‌های نوروزی در طول تعطیلات عید، موج سوم سفر‌ها را هم در ایام عید فطر شاهد خواهیم بود. در چنین شرایطی کار ماموران پلیس راهور دشوارتر و لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مردم بیشتر می‌شود.

وزیر کشور با بیان این که دولت به صورت صد درصدی با برون‌سپاری برخی از وظایف پلیس به‌ویژه پلیس راهور به بخش‌های خصوصی موافق است، اظهار داشت: امیدواریم شرایط و مراحل این کار به سرعت انجام شود.

وحیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا دولت با افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی موافق است یا خیر گفت: رقم فعلی جریمه‌های رانندگی قطعا بازدارنده نیست، جریمه باید بازدارندگی داشته باشد، بنابراین در سال آینده تلاش داریم تا تشویق و تنبیه و همچنین افزایش جرایم رانندگی را اعمال کنیم.

وی در پایان به طرح پیشنهادی پلیس راهور در زمینه تشویق و تنبیه رانندگان با عنوان «رتبه‌بندی رانندگان» اشاره کرد و گفت: رتبه‌بندی رانندگان ایده خوبی است که باید این ایده در دولت بررسی و مراحل آن چکش‌کاری شود و به یک دستورالعمل واحد برسیم.

منبع: fararu-719453

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد