hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > (تصاویر) بهترین جت‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش ایالات متحده

(تصاویر) بهترین جت‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش ایالات متحده

بهترین جت جنگنده در نبرد‌های تن به تن ضرورتاً بهترین جنگنده برتری هوایی نیست. وقتی عملیات‌های تهاجم زمینی در میان باشد، همه چیز تغییر می‌کند.

ناوگان جت‌های جنگنده نیروی هوایی ایالات متحده بدون شک یکی از پویاترین و قوی‌ترین‌ها در کل جهان است، با فهرستی حیرت انگیز و منحصربفرد از جت‌هایی که برای اهداف مختلف طراحی شده اند. از جدیدترین جت‌های جنگنده مانند اف-۲۲ رپتور تا جنگنده‌های چند منظوره قابل اعتمادی با کارنامه چند دهه‌ای مانند اف-۱۶ فایتینگ فالکون و اف-۱۵ ایگل، هر یک از این جنگنده‌ها چیزی روی میز گذاشته است.

به گزارش روزیاتو، تصمیم گیری در مورد اثرگذارترین هواپیمای ارتش ایالات متحده کار دشواری است، زیرا برنده بسته به طراحی، هدف و توانایی‌های عملیاتی هر کدام متفاوت خواهد بود. بهترین جت جنگنده در نبرد‌های تن به تن ضرورتاً بهترین جنگنده برتری هوایی نیست. وقتی عملیات‌های تهاجم زمینی در میان باشد، همه چیز تغییر می‌کند.

با این وجود، جت‌های جنگنده معدودی هستند که از بقیه متمایز بوده و در دسته بندی مختلف در صدر قرار می‌گیرند که آن‌ها را از دیگر جت‌های جنگنده در ناوگان هوایی ارتش ایالات متحده متمایز می‌کند. این مقاله نگاهی عمیق‌تر به بهترین جت‌های جنگنده نیروی هوایی ایالات متحده خواهد انداخت.

سریع‌ترین جت جنگنده در آسمان‌ها

(تصاویر) بهترین جت‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش ایالات متحده

حرف پایانی

انتخاب کردن یک جت جنگنده خاص به عنوان بهترین جت در ناوگان هوایی ارتش ایالات متحده می‌تواند چالش برانگیز باشد، زیرا تقریباً تمام آن‌ها برای اهدافی متفاوت طراحی شده اند. به همین خاطر، جای تعجب ندارد که نیروی هوایی ایالات متحده تعداد زیادی از هر نوع از این جنگنده‌ها را در حالت آماده باش نگه می‌دارد تا برای هر سناریویی ابزار مناسب در اختیار داشته باشد.

منبع: fararu-719335

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد