hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بخشی از مشکل اشتغال جوانان مربوط به فرهنگ غلط کار دولتی و پشت میز نشینی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

بخشی از مشکل اشتغال جوانان مربوط به فرهنگ غلط کار دولتی و پشت میز نشینی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: افزایش مصوبات نتیجه بخش نخواهد بود، باید مصوبات کیفی و منجر به نتیجه‌ی ملموس باشد، از این رو باید در گرفتن مصوبات از جلسات وسواس و دقت نظر داشت.

سیدعلی مهاجر افزود: مصوباتی که اجرایی نشده است باید واکاوی و بررسی شود تا موانعی که مانع از اجرای آن شده است رفع شده یا در مصوبه بازنگری صورت گیرد.

برگزاری کاروان‌های راهیان پیش‌رفت و تبیین دستاوردهای دولت مردمی در استان، برای اقشار مختلف از جمله جوانان، طلاب و روحانیون کار ارزنده‌ای بود که نتیجه.ی آن امیدآفرینی و مشارکت پرشور مردم شریف استان در انتخابات بود که جای تقدیر و تشکر دارد.
طرحی که در ستاد ساماندهی امور جوانان تهیه و تدوین شده است باید در ستاد اشتغال استان بررسی شده تا نواقص و موانع پیش روی طرح برطرف و اجرایی شود.
بخشی از مشکل اشتغال جوانان مربوط به فرهنگ غلطی است که رواج پیدا کرده است، فرهنگی که کار دولتی و پشت میز نشینی را ایده‌آل می‌داند، نه شغلی که برخواسته از دانش و مهارت افراد است.
لازم است ضمن اصلاح این فرهنگ غلط با حمایت از کسب و کار دانش محور و مهارت محور، اشتغال آفرینی انجام شود.
مطمئنا یکی از راه‌های مردمی شدن دولت گره خوردن با تشکل‌های مردم نهاد است، باید با بستر سازی لازم با حمایت و ریل گذاری صحیح، از توان و ظرفیت آنها در جهت ساماندهی امور جوانان استفاده کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد