hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از خزانه معین استان

 بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از خزانه معین استان 

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از خزانه معین استان

دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با حضور در اداره کل امور اقتصادی و دارایی از خزانه معین استان بازدید نمود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در آخرین روزهای سال 1402 به همراه صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی از مجموعه خزانه معین استان بازدید نمود و از نزدیک در جریان منابع ومصارف استان گلستان قرار گرفت. 
دهنوی گفت: از مجموعه دستگاه ‌هایی که در این روزهای پایانی سال زحمات زیادی رو متحمل شده اند بازدیدی داشته باشیم و شاید در حال حاضر بخشی از دستگاه های اجرایی کارشان رو به اتمام باشد ولی تازه کار این دوستان شروع شده است.
وی ادامه داد:  در مجموعه اقتصاد دارایی استان هستیم در جمع همکاران ما در مجموعه خزانه که تلاش شبانه روزی این دوستان انشالله ادامه خواهد داشت تا آخرین ساعات ۲۹ اسفند همه تلاششان را خواهند کرد که تخصیص های که برای استان صادر می شود را به نحو احسن توزیع نمایند. 
دهنوی گفت: از نزدیک وضعیت خزانه را جویا شدیم و در جریان وضعیت منابع استان و مصارفی که تا به این لحظه تخصیص پیدا کرده و وجوهی که به حساب دستگاه های اجرایی واریز شده قرار گرفتیم که جا دارد به همه این عزیزان خدا قوت گفته و از همه مجموعه همکاران ما ذیحساب‌ های زحمتکش ما در دستگاه‌های اجرایی و مجموعه همکاران در خزانه معین استان کمال تشکر را داشته باشم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد