hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ادعای عجیب در رفیق کشی جوان تهرانی

ادعای عجیب در رفیق کشی جوان تهرانی

پسر جوان که درگیری خونین در پارک دوستش را کشته و ادعای دفاع مشروع را مطرح کرده بود دیروز از قضات دادگاه مهلت یک هفته‌ای گرفت تا شاید در این مدت بتواند رضایت اولیای دم را جلب کند.
دهم اردیبهشت ماه سال ۹۶ درگیری خونین در یکی از پارک‌های جنوب تهران رخ داد که طی آن دو پسر جوان به نام‌های پیمان و آراد زخمی شدند. آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند، اما آراد به خاطر ضربه مغزی تسلیم مرگ شد. ولی پیمان که چاقو خورده بودتحت عمل جراحی قرار گرفت و معجزه‌آسا زنده ماند.
در تحقیقات پلیسی روشن شد در درگیری که میان این دو رخ داده بود آراد با چاقو به پیمان حمله کرد و پیمان نیز با ضربه چوب به سر آراد زد.
با افشای این ماجرا پیمان پس از بهبودی نسبی به اتهام قتل عمدی بازداشت شد و به درگیری خونین اعتراف کرد.
دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه پدر و مادر مقتول برای پیمان حکم قصاص خواستند.
سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و درباره انگیزه درگیری گفت: من و آراد از سال‌ها قبل با هم دوست بودیم. مدتی قبل یکی از دوستان مشترکمان تصادف کرد که او را به بیمارستان رساندیم. آنجا آراد می‌خواست گوشی موبایل دوستمان را بردارد، اما من مانع او شدم. من نمی‌دانستم داخل گوشی موبایل چه چیزی است که آراد برای برداشتن آن اصرار داشت. همین موضوع باعث درگیری میان ما شد.
وی ادامه داد:چند روز بعد آراد در پارک دیدم. او که از من دلخور بود به رویم چاقو کشید و چند ضربه به شکمم زد. من هم برای دفاع از خودم چوبی را که در گوشه پارک افتاده بود برداشتم و با آن یک ضربه به سر آراد زدم. اما من واقعا قصد کشتن او را نداشتم. من در دفاع از خودم او را زدم و اگر این کار را نکرده بودم احتمالاً کشته می‌شدم.
وی ادامه داد: من در آن درگیری چاقو خوردم و پزشکی قانونی نیز بریدگی‌های متعدد روی شکمم را تایید کرده است.
سپس چند شاهد در جایگاه ویژه ایستادند و همگی شهادت دادند که آراد دعوا را شروع کرده و با چاقو به پیمان حمله کرده بود.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و به پیشنهاد پیمان به وی مهلت یک هفته‌ای دادند تا شاید در این مدت بتواند رضایت اولیای دم با جلب کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد