hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > چه کسی سکان تیم ملی والیبال ایران را به دست خواهد گرفت؟

چه کسی سکان تیم ملی والیبال ایران را به دست خواهد گرفت؟

بحث انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران از بین گزینه‌های داخلی و خارجی سوژه اصلی این روز‌های والیبال است و روز دوشنبه تصمیم نهایی در مورد آن گرفته می‌شود.
با شیوع ویروس کرونا و اتفاقاتی که در ورزش دنیا رقم خورد در نهایت ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان که قرار بود تا پایان المپیک توکیو در کنار تیم ملی باشد به دلیل تعویق المپیک قراردادش را با فدراسیون فسخ کرد.
این روز‌ها موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان که قرار است از بین گزینه‌های خارجی و داخلی انتخاب شود یکی از جدی‌ترین موضوعات والیبال ایران است. البته در چند روز گذشته علاوه بر انتخاب سرمربی تیم ملی، بازنشستگی آقای رئیس هم سوژه بود که داورزنی در گفتگوی تلفنی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد تا ۶۵ سالگی می‌تواند فعالیت کند و نامه‌ای از سوی سازمان بازنشستگی کل کشور به او ارسال نشده است.
با اعلام رئیس فدراسیون قرار است روز دوشنبه در ادامه جلسات کارگروه برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال، کارشناسان با داورزنی جلسه داشته باشند تا در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی به جمع‌بندی نهایی برسند. طبق گفته داورزنی، روز دوشنبه با هم‌اندیشی با مربیان تصمیم درستی با اتخاذ به حفظ منابع مالی گرفته می‌شود تا برای فدراسیون مسجل شود که با چه مربی و با چه اهدافی کار را پیش ببرند.
حفظ منابع مالی یکی از موضوعات جدی برای فدراسیون والیبال است؛ البته داورزنی اعلام کرده غیر از این موضوع انتظارات و توقعات از تیم ملی را هم در نظر می‌گیرند چرا که عیار نیمکت تیم ملی بالاست و حتی خیلی از مربیان مطرح دنیا تمایل دارند به دلیل امتیاز المپیکی بودن، هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند، اما هنوز در مورد گزینه داخلی یا خارجی صحبتی به میان نیامده است.
حریفان تیم ملی والیبال ایران در المپیک مشخص هستند و در صورت صعود تیم ملی به مرحله بعد، بازیکنان باید با برترین‌ها دنیا رقابت کنند و به همین خاطر باید همه شرایط را برای سنجش سرمربی تیم ملی در نظر گرفته شود.
از بین گزینه‌های داخلی بهروز عطایی، پیمان اکبری، مصطفی کارخانه و ... جزء گزینه‌های جدی برای هدایت تیم ملی هستند و باید دید در ادامه قرعه نام به چه کسی می‌افتد. به نظر می‌رسد با توجه به استراتژی فدراسیون و همچنین تأکید بر حفظ منافع مالی در نهایت فدراسیون گزینه داخلی برای نیمکت تیم ملی انتخاب کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد