hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > نجات مرد جوان از چنگ 4 گروگانگیر

نجات مرد جوان از چنگ 4 گروگانگیر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس در کمتر از دو ساعت چهار شرور را که اقدام به ربایش ‌یکی از شهروندان نیکشهر کرده بودند، دستگیر کردند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان ظهار داشت: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در یکی از روستاهای شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران سریعا به محل اعلامی عزیمت و مشاهده کردند، چهار آدم ربا با استفاده از زور و تهدید، مردی را که حدوداً 38 سال سن داشت گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده‌اند، بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم‌ربایان به دلیل اختلافات شخصی قبلی، فردی را گروگان گرفته‌اند، که تیم رسیدگی کننده برای دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز قدام کردند.

وی با بیان این که مأموران جان برکف پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه فرد ربوده شده را در کمتر از دو ساعت بدون هیچگونه تلفاتی از اسارت آزاد کردند، تصریح کرد: در این رابطه چهار گروگانگیر توسط مأموران دستگیر و جهت انجام سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع: etemadonline-654892

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد