hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > افتتاح حساب اولیه مسکن اقدام ملی درقم اتوماتیک می‌شود

افتتاح حساب اولیه مسکن اقدام ملی درقم اتوماتیک می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی وحفظ سلامت شهروندان،افتتاح حساب اولیه برای متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن در این استان به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

                            

به گزارش رویداد ایران_قم، حسن صبوری با اشاره به اجرای پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در قم، اظهار کرد: برای شهروندانی که قصد دارند در طرح مسکن ملی ثبت نام نمایند، تمهیداتی اندیشیده شده است که افتتاح حساب اولیه به صورت اتوماتیک انجام می شود.

وی افزود: این تصمیم با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا،حفظ جان هموطنان و همکاران و همچنین حفظ و صیانت از حقوق شهروندی و تسهیل درفرآیند ثبت‌نام و تکمیل مدارک متقاضیان اتخاذ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم خاطرنشان کرد: شیوه افتتاح حساب با بانک مسکن پس از اعلام مشخصات کامل ثبت‌نام‌شدگان به‌صورت متمرکز بوده که توسط ستاد بانک مسکن اعلام خواهد شد.
 وی گفت: متقاضیان باید نسبت به واریز مبلغ تعیین ‌شده اقدام کرده و مشخصات حساب به‌صورت پیامکی به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود.
 صبوری تاکید کرد: در راستای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش ترددهای درون‌شهری، لازم است متقاضیان به اداره کل راه و شهرسازی استان قم، بنیاد مسکن و بانک مسکن مراجعه نکرده و منتظر ارسال پیامک باشند.
 وی خاطرنشان کرد: در طرح اقدام ملی درمجموع در شهرک پردیسان قم، ۳۹ قطعه زمین برای تولید چهار هزار واحد مسکونی، در شهر جعفریه یک قطعه زمین برای تولید ۱۶۷ واحد، در شهر دستجرد یک قطعه زمین برای تولید ۲۹ واحد، در شهر قنوات یک قطعه زمین برای تولید ۱۳۵ واحد و در شهر کهک یک قطعه زمین برای احداث ۶۹ واحد مسکونی اختصاص‌یافته است.
 تاکنون ثبت‌نام ۲ هزار و ۱۵۵ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در شهر قم پذیرفته ‌شده‌اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد