hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مهاجم تراکتور، مدعی جدید کفش طلای لیگ برتر

مهاجم تراکتور، مدعی جدید کفش طلای لیگ برتر

اول برای موفقیت تیم و بعد برای آقای گلی تلاش می‌کنم

مهاجم تراکتور پس از درخشش برابر هوادار به یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور با یک برد پر گل مقابل هوادار در جمع مدعیان باقی ماند. رحمان جعفری در مورد این پیروزی ۴-۲ به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و خدا را شکر توانستیم بازی را با برد به پایان برسانیم. تیم هوادار از موقعی که آقای شجاعی سرمربی این تیم شده، خیلی بهتر عمل می‌کند و جان دوباره گرفته است. این تیم چندین هفته بدون باخت بود و می‌توانست بازی سختی برای ما باشد ولی به نظرم ما خوب و سریع به گل رسیدیم و جریان بازی را در دست گرفتیم.

او در مورد حضور پرشور هواداران عنوان کرد: همیشه حضور پرشور هواداران می‌تواند کمک کند و مطمئناً در بازی‌های پیش رو از این هم پرشورتر ظاهر می‌شوند.

جعفری همچنین درباره شرایط خود در تراکتور گفت: استقبال از من چه از طرف هواداران، چه از طرف بازیکنان و به‌خصوص بزرگترهای تیم بسیار خوب و صمیمی بود. خدا را شکر می‌کنم که توانستم خیلی زود با این جو وفق پیدا کنم. بدون حمایت آنها این موضوع امکان‌پذیر نبود.

این بازیکن که در این بازی دبل کرد، در این خصوص گفت: لطف خدا و تلاش تمام بچه‌ها بود که توانستم گلزنی کنم. امیدوارم همین روند ادامه‌دار باشد و بتوانم به تیمم کمک کنم. گلزنی همیشه هیجان خاصی دارد و اگر تعدادش از یک گل بالا برود واقعاً قضیه فرق می‌کند. دوست داشتم هت‌تریک کنم که نشد.

مهاجم هشت گله تراکتور که سال گذشته در لیگ یک آقای گل شد، در مورد انگیزه‌اش برای کسب کفش طلا گفت: به نظرم اولویت هر بازیکن باید موفقیت و پیروزی تیمش باشد و بعد در کنارش هم افتخارات فردی به دست بیاورد. تمام تلاش من ابتدا برای موفقیت تیم و بعد آقای گلی است.

او که از شهر خودرو به شمس آذر و سپس به تراکتور رفت، در مورد مسیر فوتبالی خود توضیح داد: این را در خودم می‌بینم که همین روند را ادامه بدهم و هدفم این است که به بالاترین جاها در فوتبال برسم. روز به روز تلاش می‌کنم که پیشرفت کنم و بتوانم به تیمم و خودم کمک کنم.

جعفری همچنین گفت: از هواداران تراکتور که همه جوره از من حمایت کردند، ممنونم و از آقای خمس و آقای زنوزی هم تشکر می‌کنم. همچنین از تمامی بازیکنان بابت اعتمادی که به من کردند ممنونم. من همه سعی و تلاشم را می‌کنم که جواب اعتمادشان را بدهم.

جعفری در پایان عنوان کرد: جا دارد از همینجا به آقای زنوزی بابت فوت همسرشان تسلیت بگویم. امیدوارم ما را در غم خود شریک بدانند.

 

منبع: khanefootball-51650

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد