hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > کسب‌وکارهای پیشتاز در مجوز الکترونیکی

کسب‌وکارهای پیشتاز در مجوز الکترونیکی

بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی باید تا پایان سال ۱۴۰۲ تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و از ۱۴۰۳ کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

فردای اقتصاد: مجوز کدام یک از رسته‌های شغلی الکترونیکی شده است؟ کدام استان‌ها در مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) پیشتازند؟ بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی باید تا پایان سال ۱۴۰۲ تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و از ۱۴۰۳ کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب‌وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد. در بررسی استان‌ها در زمینه تبدیل پروانه های کسب کاغذی و صدور شناسه یکتا، استان لرستان و سپس گیلان تا تاریخ ۲۸ بهمن ماه یکه تاز بوده‌اند. تا ۲۸ بهمن ماه امسال و در بررسی وضعیت رسته‌های اصناف در شناسه‌دار کردن پروانه کسب تا کنون خرده‌فروشی خواربار در صدر و سپس بنگاه‌های معاملات املاک و بعد از آن کافی نت‌ها در صدر بوده‌اند.

منبع: fardayeeghtesad-37054

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد