hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > (تصاویر) «ناوگان ارواح»؛ کشتی‌های جنگی بدون سرنشین نیروی دریایی آمریکا

(تصاویر) «ناوگان ارواح»؛ کشتی‌های جنگی بدون سرنشین نیروی دریایی آمریکا

نیروی دریایی ایالات متحده می‌خواهد یک ناوگان کامل از این کشتی‌های ارواح خودرانی که در مسیر خطر حرکت می‌کنند – داشت باشد تا ملوانان انسانی واقعی به خطر نیفتند.

یکی از قدیمی‌ترین افسانه‌های دریایی مربوط به کشتی ارواح است، کشتی‌ای بدون خدمه که در حال حرکت در اقیانوس‌های جهان است. در حالی که افسانه‌ها از کشتی‌هایی سخن می‌گویند که نفرین شده، توسط ارواح تسخیر شده یا خدمه‌ای دارند که قربانی خیانت بوده اند، نسل جدیدی از کشتی‌های ارواح عمداً بدون سرنشین شده اند.

به گزارش روزیاتو، نیروی دریایی ایالات متحده می‌خواهد یک ناوگان کامل از این کشتی‌های ارواح خودرانی که در مسیر خطر حرکت می‌کنند – داشت باشد تا ملوانان انسانی واقعی به خطر نیفتند.

«ناوگان ارواح»؛ بررسی کیفی و کمی کشتی‌های جنگی بدون سرنشین نیروی دریایی آمریکا

حرف آخر

ناوگان ارواح نیروی دریایی ایالات متحده روی دو نقطه ضعف این سرویس تمرکز کرده است: جنگ ضد زیردریایی و ظرفیت موشکی.MUSV‌های آینده یک جنبه از قابلیت شکار زیر دریایی این سرویس را تشکیل خواهند داد، شاید حتی کاروان‌هایی که در آب‌های آلوده به زیردریایی عبور‌های خطرناکی دارند را اسکورت کنند، در حالی که LUSV‌ها با ارائه موشک‌های اضافی آماده شلیک، قدرت آتش ناوشکن‌ها را افزایش خواهند داد. کشتی‌های ارواح هرگز جایگزین کشتی‌های سرنشین دار نخواهند شد,، اما این فضا وجود دارد که این دو با هم برای نبرد‌های دریایی آینده همکاری کنند.

منبع: fararu-717233

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد