درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 30877 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 10:12

ماجرای جسدی در ساک!

جسد مرد مجهول الهویه ای که بین 40 تا 45 سال دارد، نیمه شب سه شنبه گذشته در منطقه بولوار فرامرز عباسی مشهد کشف شد. 
ماجرای جسدی در ساک!


به گزارش خراسان، حدود ساعت 23 سه شنبه شب بود که شهروندان رهگذر با پلیس 110 تماس گرفتند و از وجود جسدی درون یک ساک پلاستیکی در ابتدای بولوار شهید فرامرز عباسی 28 خبر دادند.
 
در پی دریافت این خبر، بلافاصله قاضی کاظم میرزایی که هنوز درگیر یک پرونده جنایی در منطقه 17 شهریور مشهد بود به محل مذکور عزیمت کرد. بررسی های مقدماتی نشان می داد که عامل یا عاملان جنایت پس از خفه کردن مرد مذکور، جسد او را درون پرده و پتو گذاشته  و سپس با یک ساک به محل کشف حمل کرده اند. تحقیقات بیشتر درباره این ماجرا درحالی ادامه دارد که حدود 12 تا 24 ساعت از مرگ وی می گذشت. این گزارش حاکی است، قاضی میرزایی از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی درباره هویت مقتول دارند با تلفن 110 یا 21825267 پلیس آگاهی تماس بگیرند.


عکس خوانده نمی‌شود