hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > با 300 میلیون تومان چه خانه‌هایی را می‌توان در تهران رهن کرد؟+ جدول

با 300 میلیون تومان چه خانه‌هایی را می‌توان در تهران رهن کرد؟+ جدول

اقتصادنیوز: نیمه اول سال را فصل جابه‌جایی مستاجران می‌دانند، خصوصا از اواسط اردیبهشت ماه تا پایان تابستان.به گفته برخی از مشاوران املاک هم‌اکنون در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته، شاهد افزایش رهن و اجاره کمتری از سوی موجران هستیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، بررسی‌های اکوایران از فایل‌های عرضه شده رهن و اجاره خانه در پایتخت نشان می‌دهد که با 300 میلیون تومان در تهران می‌توان واحدی تا مساحت 85 مترمربع را به صورت رهن کامل اجاره کرد که البته اغلب این واحدها در موقعیت مرکزی، جنوبی و شرق تهران قرار گرفته‌اند.

با این بودجه می‌توان آپارتمان‌های نوساز نیز به صورت رهن کامل اجاره کرد و باید در نظر داشت که برخی از این واحدها فاقد امکاناتی همچون، دسترسی خوب، پارکینگ، آسانسور هستند و به ندرت می‌توان واحدی را یافت که تمام امکانات را همزمان داشته باشد.

خبر مرتبط
 با وام بانک مسکن  ۴ متر مسکن بخرید!
با وام بانک مسکن ۴ متر مسکن بخرید!

به‌دنبال افزایش قیمت اوراق حق‌تقدم وام مسکن، با وام خرید ۹۶۰ میلیون تومانی بانک مسکن پس از کسر هزینه خرید اوراق می‌توان ۴ متر خانه در منطقه یک تهران خریداری کرد.

با این بودجه می‌توان در محله تهرانپارس شرقی، یک واحد با 50 مترمربع زیربنا و 4 سال ساخت و بدون آسانسور، پارکینگ و در محله نواب نیز، واحدی با 50 مترمربع مساحت و دارای عمربنای 6 سال، به همراه آسانسور، پارکینگ و انباری اجاره کرد.

در محله پیروزی، برای رهن کامل واحدی 70 متری و 30 سال ساخت و در هنگام، واحدی 60 متری و 7 سال ساخت، با 300 میلیون تومان تعیین شده است.

در محله جیحون نیز، رهن کامل واحدی 35 متری و بالای 30 سال عمربنا بدون آسانسور و انباری، 300 میلیون تومان پیشنهاد شده است.

photo_2024-03-05_11-47-25

منبع: eghtesadnews-633870

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد