hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > استاندار تهران خطاب به بانک‌ها؛ مردم را سرکار نگذارید

استاندار تهران خطاب به بانک‌ها؛ مردم را سرکار نگذارید

استاندار تهران گفت: در بحث اعطای تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده، برخی بانک‌ها به تعهدات خود عمل نمی کنند و با بهانه‌های مختلف مردم را پی نخود سیاه می فرستند.

به گزارش شبکه شرق، استاندار تهران گفت: در بحث اعطای تسهیلات نوسازی بافت‌های فرسوده، برخی بانک‌ها به تعهدات خود عمل نمی کنند و با بهانه‌های مختلف مردم را پی نخود سیاه می فرستند.

علیرضا فخاری روز یکشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن استان تهران، اظهار کرد: بازآفرینی، اقتصادی‌ترین شیوه جبران کسری مسکن است و از موضع اقتصادی باید به این موضوع نگاه کرد.

وی ادامه داد: باید به سرمایه گذارانی که حاضرند در بخش نوسازی بافت های فرسوده به شکل تجمیع واحدهای بزرگ و کوچک سرمایه گذاری کنند، فضا داده شود تا این روند تسریع یابد.

استاندار تهران عنوان کرد: در بحث نوسازی و بازآفرینی شهری بعضی از محله‌ها تصرفی است، یعنی اراضی در اختیار دولت است که این قبیل مشکلات مالکیتی باید حل شود.

فخاری با تأکید بر ضرورت چاره جویی برای برخی از ساختمان‌های ناایمن شهر، بیان داشت: نوسازی ساختمان های پرخطر غیرمسکونی نیز باید در اولویت قرار گیرد؛ خیلی از این‌ها بارها اخطار گرفته اند؛ کار باید طوری پیش برود که دیگر شاهد اتفاقاتی مانند حادثه ساختمان پلاسکو و هتل-بیمارستان گاندی نباشیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: اگر شوراهای اسلامی شهر بحث نوسازی شهرهای خود را با جدیت دنبال کنند، بنده قول می‌دهم ۲ برابر هزینه‌ای که کرده‌اند درآمد خواهند داشت.

 

منبع: sharghdaily-922646

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد