hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > دستگيري سارق طلا فروشي در شيراز

دستگيري سارق طلا فروشي در شيراز

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سارقی که از یک طلا فروشي در بندرعباس سرقت کرده بود، در شيراز خبر داد.

سرهنگ "کاووس حبيبي" گفت: در پي دريافت يک فقره نيابت قضايي از شهرستان بندرعباس مبني بر اينکه يک سارق سابقه‌دار اقدام به بدل اندازي و سرقت از يک مغازه طلافروشي در شهر "بندرعباس" کرده است، پيگيري موضوع و دستگيري سارق به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي استان فارس پس از چندين شبانه روز اقدامات فني، اطلاعاتي و کارآگاهي مخفيگاه متهم را در يکي از محله هاي شهر شيراز شناسايي کردند.

سرهنگ حبيبي اظهار داشت: تيمي از کارآگاهان در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه متهم را به همراه همدستش در محل مورد نظر دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند.

وي با اشاره به اينکه در بازرسي از مخفيگاه متهم  38 گرم طلا، 36 رشته زنجير بدل و يک دستگاه ترازوي توزين طلا کشف شد، گفت: در بازجويي هاي اوليه متهم به 4 فقره سرقت از شهرستان‌هاي بندرعباس، فيروزآباد، استهبان و ارسنجان اعتراف کرد.

رئيس پليس آگاهي استان فارس تصريح کرد: سارق 31 ساله که تحت تعقيب پليس آگاهي استان يزد و بندرعباس نيز بوده است، به همراه همدست 42 ساله اش براي سير مراحل قانوني به مرجع قضایي معرفي شدند.

سرهنگ حبيبي در پايان به صاحبان طلافروشي توصيه کرد که هنگام مراجعه مشتريان به مغازه حواس و دقت خود را زمان شلوغي بيشتر جمع نموده و هر بار که يک تکه طلا روي ويترين مغازه به مشتري ارائه مي‌دهند پس از تحويل گرفتن آن مجددا نسبت به توزين و بررسي اصل بودن آن اقدام تا مورد دستبرد سارقان قرار نگيرند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد