hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > اجرای دستور ویژه وزیر فرهنگ برای حمایت از هنرمندان شهرهای سیل زده سیستان و بلوچستان طی دو روز آینده

اجرای دستور ویژه وزیر فرهنگ برای حمایت از هنرمندان شهرهای سیل زده سیستان و بلوچستان طی دو روز آینده

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به همدلی و همراهی صندوق اعتباری هنر در همبستگی ملی برای کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر در برخی نقاط استان سیستان و بلوچستان، از دستور ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و توجه و اهتمام ویژه این صندوق مبنی برحمایت از هنرمندان سیل زده استان سیستان و بلوچستان، خبر داد.
 سید مجید پوراحمدی با اشاره به حمایت همه جانبه صندوق اعتباری هنر از اهالی فرهنگ و هنر به ویژه در ایام وقوع مشکلات، بیماری و آسیب از وقایع طبیعی و... تصریح کرد: با عنایت به تأکید محمد مهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی دو روز آینده، کمک هزینه معیشتی توسط صندوق هنر به حساب هنرکارت هنرمندان عضو صندوق در شهرهای سیل زده در استان سیستان و بلوچستان واریز خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر همچنین به وظیفه ذاتی و رسالت خطیر صندوق اعتباری هنر درخصوص همدلی، همراهی و حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور، تأکید کرد: صندوق اعتباری هنر همگام با دیگر دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان کشور، وظیفه خود می داند که از هیچ کمک و مساعدتی به هنرمندان آسیب دیده از سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان دریغ نکرده و همواره به عنوان حامی در کنار هنرمندان عزیز این استان باشد.
پوراحمدی در عین حال گفت: بدون تردید خدمت رسانی، حمایت و ارائه تسهیلات به هنرمندان همواره جزو دستور کار جدی صندوق اعتباری هنر بوده و درمواقع ضروری ، اضطراری و نیاز در اولویت امور جاری این مجموعه قرار می گیرد.

 

 

 

منبع: sharghdaily-922649

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد