hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > خبر مهم برای صاحبان خانه‌های فرسوده در کشور/ جزئیات تخصیص بسته تشویقی اعلام شد

خبر مهم برای صاحبان خانه‌های فرسوده در کشور/ جزئیات تخصیص بسته تشویقی اعلام شد

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از برنامه‌ریزی برای اجرای ۵۰۷ پروژه زیربنایی و روبنایی در بافت‌های هدف بازآفرینی شهری برای سال آینده خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، محمد آیینی با تشریح برخی از اقدامات برای تامین خدمات روبنایی در محلات هدف بازآفرینی شهری، اظهار کرد: در مجموع از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۲۹ پروژه خدمات روبنایی شامل آموزشی، بهداشتی و درمانی، پارک و فضای سبز توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران به بهره‌برداری رسید و مطالبات ۵۰۹ پروژه دیگر پرداخت شد.

وی افزود: این پروژه‌ها بخشی از ۱۲۴۵ پروژه‌ای باقیمانده‌ از دولت پیشین است که شرکت بازآفرینی شهری ایران برای انجام در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری و سکونت‌گاه‌های نیازمند ساماندهی، در دستور کار قرار داده است.

خبر مرتبط
قیمت مسکن در این منطقه تهران کاهشی شد/ خبر مهم برای متقاضیان خرید خانه+ جدول
قیمت مسکن در این منطقه تهران کاهشی شد/ خبر مهم برای متقاضیان خرید خانه+ جدول

اقتصادنیوز: بازار معاملات ملکی در محله نازی‌آباد واقع در منطقه 16 تهران در وضعیت رکود قرار دارد؛‌ به گفته برخی فعالان مسکن این منطقه، از تیرماه سال جاری تا به الان بازار مسکن شاهد رکود بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: حدود ۵۰۷ پروژه باقی‌مانده وجود دارد که ۲۱۰ پروژه دارای مطالبات مالی است و ۲۹۷ پروژه جاری است که تا پایان دولت و سال آینده بخش عمده‌ای از آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

آیینی توضیح داد: هم‌اکنون بسته‌های تشویقی در ۴۴۴ شهر اجرایی شده است که از این تعداد شهر ۱۹۴ شهر بسته بومی را تصویب و اجرایی کرده‌اند.

به گفته وی، ۴۴۴ شهری که بسته تشویقی نوسازی در آنها در حال اجرا است، ۷۹ درصد جمعیت شهری و ۷۸ درصد سطح شهرهای دارای بافت فرسوده را در برمی‌گیرند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بسته‌های تشویقی باید توسط شهرداری‌های تمامی شهرها اجرایی شوند و اینکار قابل پیگیری است.

منبع: eghtesadnews-633646

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد