کد: 308007 | 19 اسفند 1402 ساعت 15:20
عقاب سرگردان در لواسان زندهگیری شد
رئیس اداره محیط زیست شهرستان شمیرانات از زندهگیری یک بهله عقاب طلایی در شهر لواسان خبر داد.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان شمیرانات از زندهگیری یک بهله عقاب طلایی در شهر لواسان خبر داد.
امامعلی یگانزاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شمیرانات اظهار کرد: امروز ۱۸ اسفندماه عوامل این اداره طی دریافت گزارشی در خصوص سرگردانی یک بهله عقاب، به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی گفت: این عقاب که از نوع طلایی میباشد فعلا امکان پرواز ندارد و در حال حاضر توسط دامپزشک در حال تیمار و بررسی مشکل به وجود آمده است.
یگانزاده بیان کرد: اگر این پرنده قابل رهاسازی باشد که به دامن طبیعت باز میگردد و اگر قابل پرواز نباشد نیز به منظور بازپروری به محل مناسب منتقل میشود.

منبع: رکنا
منبع: faradeed-180076
