hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > افتخارآفرینی فرنگی‌کاران شیرازی در رقابت‌های بین‌المللی

افتخارآفرینی فرنگی‌کاران شیرازی در رقابت‌های بین‌المللی

فرنگی‌کاران شیرازی در رقابت‌های بین‌المللی بلغارستان و ترکیه، موفق به کسب عناوین نایب قهرمانی شدند.

محمدرضا گرایی فرنگی کار شیرازی در رقابت‌های بین‌المللی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان و امیررضا ده‌بزرگی در رقابت‌های بین‌المللی وهبی امره ترکیه، عناوین دوم و مدال نقره کسب کردند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان از پنج شنبه 17 اسفندماه در شهر صوفیه بلغارستان آغاز شد و در پایان روز دوم این مسابقات، ایران به 2 مدال طلا، 1 مدال نقره و 1 مدال برنز دست یافت.

در این دوره از رقابت‌های جام دانکلوف و نیکولای پتروف، در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا گرایی که رقابت‌های خود را به صورت دوره‌ای برگزار کرد، در سه دور مقابل عبدالملک مرابات از الجزایر، یراسیل نوربوسینوف از قزاقستان و علیخان ساتایف از قزاقستان به ترتیب با نتایج عالی 8 بر صفر، 9 بر صفر و 8 بر صفر به پیروزی رسید.

وی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 11 بر صفر دیوید دیمیتروف از بلغارستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

گرایی در این دیدار به مصاف علیخان ساتایف از قزاقستان که دیروز با نتیجه عالی شکستش داده بود، رفت و در حالی که 5 بر 1 کشتی را پیش بود در یک غافلگیری ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

امیررضا ده‌بزرگی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی به نشان نقره دست یافت. این کشتی‌گیر شیرازی در وزن ۶۰ کیلوگرم این رقابت‌ها پس از استراحت در دور اول، با نتیجه 7 بر 1 مرت ایلبارس از ترکیه را شکست داد.

ده‌بزرگی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نیهاد و گولوزاده از آذربایجان با نتیجه 1 بر 1 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله مقابل مصطفی ساگلام از ترکیه با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی رسید و به دیدار فینال رسید اما در مسابقه نهایی، با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب ژولامان شارشنبکوف قهرمان جهان شد و به مدال نقره رسید.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد