hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > یک تیر دو هدف نکونام؛خطیر و مورایس

یک تیر دو هدف نکونام؛خطیر و مورایس

جامانده از اهواز: تیر دو شعبه نکونام به قلب مورایس و خطیر!

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی استقلال خوزستان کنایه‌های معناداری به مورایس و خطیر زد.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست برابر مس رفسنجان و کنار رفتن از جام حذفی موفق شد استقلال خوزستان را در لیگ برتر شکست داده و به کار خود به عنوان صدرنشین ادامه دهد.
پس از این بازی جواد نکونام پس از سه مسابقه بار دیگر در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران در حالی پاسخ داد که قابل پیش بینی بود ناراحتی خود از کادر مدیریتی و البته بیانیه حمایتی آنها پس از بازی با مس رفسنجان را بروز دهد.

با این حال نکونام در هنگام صحبت درباره این بیانیه، گریزی هم به نتایج تیم سپاهان با مورایس زد و به شش باخت پیاپی این تیم اشاره کرد: «مشکلات پابرجاست. تنها چیزی که خوب است خدا را شکر که امروز بردیم. بیانیه می‌دهند می‌گویند باید قهرمان شوید. ببخشید با این رقیبان؟ بعد از "ششمین" باخت‌مان باشگاه از من حمایت کرد. دستش درد نکند! کجا آقا؟ حمایت چیه؟ حمایت من نمی‌خواهم. هواداران با من هستند، روی سرم هم جا دارند.»

او که در این نشست به برخورداری رقبا از بازیکنان پرتعداد اشاره کرده بود و لحظاتی قبل هم گفته بود «با این رقیبان کدام قهرمانی؟»، پس از چند ثانیه تکرار کرد: «کجا حمایت؟ ببخشید مگر من شش باخت دادم؟ یک باخت دادم اول فصل به "سپاهان" با ناداوری، با اشتباه داوری. بازی دوم هم می‌دانستیم (در این جا وارد توضیح دیگری می‌شود ولی احتمالا منظور نکونام این است که می‌دانسته تیمش با کمبود نفر مواجه است و باید به چند نفر برابر مس رفسنجان استراحت بدهد.) پنج روز بعد باید بازی کنیم، دوباره سه روز بعد بازی کنیم. کی را برای من گرفتید که الان بتوانم با این یارها بازی کنم؟ من پنج تا زیر 23 سال دارم که دو تای آن گلر است.»

نکونام که پس از بازی دور برگشت فصل گذشته برابر سپاهان و شکست مقابل این تیم هم به سبک بازی شاگردان مورایس طعنه زده بود و گفته بود اگر ما بودیم به «لجن بازی» متهم می‌شدیم، از فرصت انتقاد از خطیر استفاده کرد و شش باخت پیاپی سپاهان با سرمربی پرتغالی را در مقایسه با عملکرد خود قرار داد تا یادآوری کند با تنها دو باخت نیازی به حمایت از سوی کادر مدیریتی ندارد.

 

منبع: khanefootball-51578

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد