hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > تاکتیک ایران خودرو درباره پژو پارس جواب نداد/ متقاضیان کوتاه نیامدند

تاکتیک ایران خودرو درباره پژو پارس جواب نداد/ متقاضیان کوتاه نیامدند

اقتصادنیوز: بررسی خودروهای جایگزینی که توسط ایران خودرویی ها به متقاضیان پژو پارس پیشنهاد شده نشان می دهد محصولات یاد شده نه تنها چیزی کمتر از پژو پارس ندارند که امکانات بیشتری هم دارند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، ایران خودرو به دنبال این است تا بخشی ثبت نام کنندگان برای پژو پارس در دور اول فروش محصولات خودروسازان با مکانیزم نوبت دهی را که موعد تحویل خودروی آنها زمستان ۱۴۰۲ به بعد است را راضی کنند تا خودروی جایگزین تحول بگیرند، اما ثبت نام کنندگان برای این خودرو به یک دلیل حاضر نیستند از خودروی ثبت نامی خود کوتاه بیایند.

بررسی خودروهای جایگزینی که توسط ایران خودرویی ها به متقاضیان پژو پارس پیشنهاد شده نشان می دهد محصولات یاد شده نه تنها چیزی کمتر از پژو پارس ندارند که امکانات بیشتری هم دارند اما به رغم امکانات و رایط بروز تر باز هم متقاضیان بر تحویل گرفتن پژو پارس اصرار دارند.

خبر مرتبط
چرا ایران‌خودرو، متقاضیان پژو پارس را پاسکاری می‌کند؟/ خداحافظی با پرتقاضاترین محصول ایران‌خودرو
چرا ایران‌خودرو، متقاضیان پژو پارس را پاسکاری می‌کند؟/ خداحافظی با پرتقاضاترین محصول ایران‌خودرو

۱۰ اسفند‌ماه سازمان استاندارد اعلام کرد که با «اخذ تعهدات اصلاح، بهبود و ارتقای کیفیت و ایمنی خودروهایی مانند پژو‌پارس که عیوب فنی، مقرره‌ای و بعضا کیفیت دارند» تولید این خودروها دست‌کم در فروردین ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد داشت.

به نظر می رسد ریشه این مساله را باید در فاصله قیمت کارخانه و بازار پژو پارس جست و جو کرد.

بررسی سد محصولاتی ایران خودرو نشان می دهد این خودروساز در حال حاضر سه مدل پژو پارس را در سبد محصولاتی خود دارد.

پژو پارس با موتور XU7P (پژو پارس سال)، پژو پارس با موتور XU7P با امکانات بیشتر(پژو پارس سال سفارشی) و پژو پارس مدل ELX با موتور XU7P.

مدل های پژو پارس یاد شده به ترتیب در کارخانه با قیمت های حدود ۲۹۴ میلیون تومان، ۳۰۹ میلیون تومان و ۳۳۴ میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارند.

مشروح این گزارش را در اکوایران با تیتر «متقاضیان پژو پارس نمی توانند با این مساله کنار بیایند / تلاش ایران خودرو برای منصرف کردن ثبت کنندگان برای خودروی محبوب» بخوانید.

منبع: eghtesadnews-633346

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد