hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > آرزومندی پدیده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

آرزومندی پدیده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

با پایان یافتن دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشخص شدن وکلای مردم در خانه ملت تحلیل‌های مختلفی در محافل گوناگون صورت گرفته و می‌گیرد و به نظر می رسد محمود آرزومندی پدیده انتخابات این دوره بوده است.

 به گزارش رویداد ایران به نقل از آستان بهارستان،به نفرات اول تا دهم نتیجه انتخابات مجلس قم نگاه می‌کنیم آقایان ذوالنوری، رئیسی و روانبخش با کسب بیشترین آرای مردمی به‌عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی مردم شریف قم انتخاب شدند و دیگر نامزدها ازآقای حسن مالکی‌نژاد تا محمود آرزومندی رتبه چهارم تا دهم را کسب کردند.

اما نکته حائز اهمیت اینکه از نفراول تا نهم همه‌ی نامزدها درلیست‌های شناخته شده و مطرح استان قم(شورای هماهنگی اصولگرایان قم، مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی قم، ابنا) حضور داشته و با استفاده از حمایت‌های این لیست‌ها توانستند آرای اعلام شده را کسب نمایند و دراین بین محمود آرزومندی تنها نامزدی بود که در هیچ لیستی حضور نداشت و از حمایت هیچ یک از گروه‌ها و لیست‌های قم برخوردار نبود و تنها بااتکا به عملکرد خویش و اقبال مردم قم توانست ۳۱،۸۵۱ رای را به‌‌دست آورد.

حال اگر بخواهیم میزان رای هر یک از نامزدها را فارغ از سبد رای هر لیست قم به‌دست آوریم باید آرای اعلام شده را از سبد هر لیست کم کنیم؛ اگرمیزان سبد رای هر لیست مطرح قم را طبق نظر کارشناسان حدود۳۰،۰۰۰ رای درنظر بگیریم آرزومندی در جایگاه پنجم منتخبان مردم قم قرار می‌گیرد و ارزش رای مستقل آرزومندی نشان از اقبال مردم به دلیل عملکرد، مردمداری و تلاش‌های وی برای رفع مشکلات مردم قم بوده است.

اما محمود آرزومندی کیست؟

محمود آرزومندی متولد و بزرگ شده استان قم(ت‌ت۱۳۶۱)

دانشجوی دکترای ارتباطات

تهیه کننده و مجری صداوسیما(برنامه فرصت شبکه ۳سیما، برنامه تولید ایران شبکه اول سیما، برنامه درشهر شبکه قم)

مدیر روابط عمومی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان قم

مدیررسانه‌ای قرارگاه مردمی استان قم(توزیع کالاهای اساسی دراستان قم)

عضو هیئت رئیسه‌ی بنیادفرزانگان استان قم(خدمات به سالمندان ومعمرین حوزه علمیه قم)

انتخابات یک فرصت طلایی برای شناسایی نخبگان باانگیزه و اصلح از بین نامزدهای بعضا گمنام است، چراکه قطعا بسیاری ازآنان می‌توانند پس از کسب آموزش‌های مورد نیاز حکمرانی اسلامی به‌راحتی سکان مدیریت امور کشور در بخش‌ها و سطوح مختلف را برعهده بگیرند و در مدیریت استان و کشور گره‌گشای مشکلات باشند.

مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای دامت برکاته در بیانه گام دوم انقلاب هم بر استفاده ازجوانان در اداره کشور تاکید دارند و بارها فرمودند که هرکجا به جوانان میدان دادیم، همین جوانان درکوتاهترین زمان ممکن باکمترین امکانات بهترین نتایج را رقم زدند لذا به‌کارگیری جوانان فعال و انقلابی که اقبال مردمی هم داشته‌اند یک ضرورت است.پایان پیام/

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد