hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > رقابت ۲۰ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزگاری استان گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان

رقابت ۲۰ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزگاری استان گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : آزمون استخدامی ویژه جذب آموزگاران  ابتدایی و استثنایی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳، در هشت شهرستان استان گلستان (آزادشهر، آق قلا، بندر ترکمن، کلاله، گالیکش، گنبدکاووس، مینودشت و گرگان) و در مجموع ۶۱ حوزه امتحانی در آموزش و پرورش با حضور ۱۴ هزار و ۹۱۲ نفر (مرد:  ۲۵۳۵ نفر و زن:  ۱۲۳۷۷ نفر) برگزار شد.

سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن بازدید از فرایند برگزاری این آزمون در چند حوزه امتحانی در شهر گرگان گفت: ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگاری در استان گلستان ۶۰۵ (مرد:  ۳۰۵  و زن:  ۳۰۰) می باشد.

وی افزود: در فروردین سال ۱۴۰۳ آزمون استخدامی برای رشته های شغلی دبیری، هنرآموز، مربیان تربیتی، سلامت، تربیت بدنی و مشاوره برگزار می شود که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 نظری با اشاره به برگزاری آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در سال جدید گفت: هزار و دویست و بیست معلم (آموزگار، دبیر، هنرآموز و مربی) از طریق آزمون های استخدامی سال 1403، جذب آموزش و پرورش استان گلستان خواهد شد.

 شایان ذکر است در آزمون امروز ۱۹ هزار و ۶۹۲ نفر شرکت کرده اند که قریب به ۸۵ درصد شرکت کنندگان خانم و ۱۵ درصد مرد می باشند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد